Site icon NewsIT
10:35 | 04.02.19

Ταμείο τηλεθέασης: Δεν είναι καιρός για… περτικαλάδες

Newsit Newsroom

Τέλος του μήνα και όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί κυκλοφόρησαν... πανηγυρικά δελτία Τύπου με τα οποία ενημέρωναν για την... πρωτιά τους! Πώς γίνεται αυτό και όλοι είναι πρώτοι;

Ε, κάποιοι κοιτάζουν τις μετρήσεις τηλεθέασης… κατά πώς τους συμφέρει και όσο διάστημα τους συμφέρει για να τους βγει «η πρωτιά»!

Η αλήθεια όμως είναι αυτή που βγαίνει από το «ταμείο τηλεθέασης» της Nielsen και που με τα στοιχεία της φαίνεται πως όχι μόνο για πανηγυρισμούς δεν είναι αλλά ούτε καν να ανοίξουν… περτικαλάδες, αφού αυτό που δεν ανέφεραν στα δελτία τύπου είναι πως τους έφυγαν πολλοί τηλεθεατές!

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο τον περασμένο μήνα, τον Ιανουάριο, βρέθηκε ο ALPHA… εκθρονίζοντας τον ΣΚΑΪ. Όμως στο κανάλι της Κάντζας δεν τις άνοιξαν τις περτικαλάδες αφού σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο, σημείωσαν πτωτική πορεία. Βέβαια μεγαλύτερη πτώση σημείωσε ο ΣΚΑΪ καταλήγοντας έτσι στη δεύτερη θέση και ευελπιστώντας ότι με το SURVIVOR θα ανακάμψει. Ανοδική ήταν η πορεία του ΑΝΤ1 που βέβαια μπορεί να έβγαλαν… πανηγυρικές ανακοινώσεις αλλά καλό θα ήταν να κάνουν οικονομία στις περτικαλάδες μέχρι να δουν πώς θα… επιβιώσουν αυτό το μήνα, τον Φεβρουάριο. Πτωτική και η πορεία του STAR και ελαφρώς ανοδική του OPEN που παραμένει στην τελευταία θέση των ιδιωτικών σταθμών μη καταφέρνοντας δικαιολογημένα να «χτίσει» σχέση εμπιστοσύνης με τους τηλεθεατές.

Από κει και κάτω… η ΕΡΤ που δεν έχει κανέναν λόγο να ανοίξει περτικαλάδες με τους τηλεθεατές να έχουν ελάχιστους λόγους να συντονίζονται στις συχνότητές της. Βέβαια, στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η σειρά «Η Ζωή εν τάφω» που έκανε πρεμιέρα στην ΕΡΤ1 δίνει ελπίδες ότι κάτι επιτέλους αρχίζει να γίνεται στην κρατική τηλεόραση, μπας και ανοίξουν καμία περτικαλάδα οι έρμοι τηλεθεατές!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Ιανουάριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο.

Είναι εμφανές λοιπόν ότι παρά τις… πανηγυρικές ανακοινώσεις τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί βλέπουν τους τηλεθεατές να φεύγουν και αν δεν κάνουν αλλαγές στα προγράμματά τους τότε θα τους μείνουν… οι περτικαλάδες!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version