Site icon NewsIT
13:12 | 02.08.18

Τηλεθέαση: το ταμείο του μήνα

Γρηγόρης Μελάς

Περίοδος καλοκαιριού αλλά στους τηλεοπτικούς σταθμούς προσπαθούν να κρατήσουν τους τηλεθεατές... ζεστούς στις συχνότητές τους και να μην τους ψάχνουν από την καινούργια σεζόν.

Η αλήθεια είναι ότι το φετινό καλοκαίρι έχει υπάρξει εντονότερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια «φρέσκια παραγωγή» και όπως φαίνεται η καινούργια σεζόν θα ξεκινήσει νωρίς θέλοντας ο ένας να προλάβει τους άλλους…!

Έτσι λοιπόν οι καλοκαιρινοί μήνες έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς που θα προσπαθήσουν βάσει των πτήσεών τους στους πίνακες τηλεθέασης να διεκδικήσουν το μερίδιο της διαφημιστικής πίτας για την καινούργια σεζόν.

Το ραβασάκι του Ιουλίου δεν έφερε ανακατατάξεις σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο, αφού η ΕΡΤ1 παραμένει στην πεντάδα έχοντας κερδίσει τηλεθεατές λόγω του Μουντιάλ.

Αναλυτικά λοιπόν και σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen οι μέσοι όροι στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο, αλλά και εντός παρένθεσης οι μέσοι όροι τους τον Ιούνιο, είναι οι εξής:

Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι λόγω των εργαζομένων του που το κρατούν «ζωντανό» το MEGA παραμένει δυνατά στη μάχη της τηλεθέασης αποσπώντας μεγάλο μερίδιο του τηλεοπτικού κοινού και κάνοντας τους ανταγωνιστές του να ζητούν άμεση… λύση!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version