Ολυμπιακός: Ο απολογισμός του Ντε Λα Μπέγια και ο Παναιτωλικός!
Ο Αλμπέρτο Ντε Λα Μπέγια έκανε έναν απολογισμό για τη μέχρι τώρα πορεία του Ολυμπιακού, μιλώντας στην καμέρα της Nova. Ο Ισπανός αμυντικός αναφέρθηκε και στο αυριανό (18/12) παιχνίδι των πρωταθλητών Ελλάδας με τον Παναιτωλικό, τονίζοντας πως οι "ερυθρόλευκοι" πρέπει οπωσδήποτε να τον κερδίσουν