Με διοίκηση πρωτοδικείου η ομοσπονδία βόλεϊ
Ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής η καταμέτρηση των ψήφων για την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΟΠΕ. Η ομοσπονδία θα οδηγηθεί σε διοίκηση πρωτοδικείου για τους επόμενους μήνες μέχρι να οριστεί ημερομηνία για την επανάληψη των εκλογών.