Πανωλεθρία και για τους εθνικιστές στη Σκωτία – “Παγώνει” το δημοψήφισμα
Δεν ήταν μόνο για τους Συντηρητικούς της Τερέζα Μέι κακό το εκλογικό αποτέλεσμα στη Βρετανία. Το Εθνικό κόμμα της Σκωτίας είδε δυο από τα σημαντικότερα στελέχη του να μένουν εκτός Βουλής και το δεύτερο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία να "παγώνει".