Ελλάδα

3 βραβεία στην εξυπηρέτηση πελατών η Vodafone

Η εξυπηρέτηση πελατών φαίνεται πως έχει γίνει προσωπική υπόθεση για τη Vodafone, κάτι που επιβεβαιώνεται έμπρακτα και από την τριπλή διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.

Συνεχίζοντας τη σαρωτική πορεία με συνεχείς διακρίσεις στην εξυπηρέτηση πελατών τα προηγούμενα χρόνια, η Vodafone απέσπασε 3 ακόμα βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Ανάμεσά τους αυτό για τον καλύτερο “Οργανισμό της Χρονιάς”.

Απέσπασε επίσης βραβεία στις κατηγορίες “Επαγγελματίας της Χρονιάς” και “Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς”, διάκριση που αφορά στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.

Φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, αφού η Vodafone επενδύει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και είναι η μόνη εταιρεία στην οποία όλοι, εταιρικοί πελάτες αλλά και ιδιώτες με σταθερό και κινητό στη Vodafone, εξυπηρετούνται από έναν μόνο άνθρωπο, που γνωρίζουν μάλιστα ονομαστικά, για οτιδήποτε χρειαστούν. Φροντίζει παράλληλα να εκπαιδεύεται το προσωπικό της εταιρείας ώστε να ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών.

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Φέτος διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα