Παρασκευή, 3 Μαΐ
19oC Αθήνα

Αίγινα: Θρήνος στην Πέρδικα στο τελευταίο αντίο στον καπετάν Στέλιο! – Η κατάθεση του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου και τα αναπάντητα ερωτήματα!

Αίγινα: Θρήνος στην Πέρδικα στο τελευταίο αντίο στον καπετάν Στέλιο! – Η κατάθεση του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου και τα αναπάντητα ερωτήματα!

– Λύγισαν φίλοι και συγγενείς στην Πέρδικα στο τελευταίο αντίο στον καπετάν Στέλιο Τρίμη
– Πολλά τα ερωτήματα για τον 77χρονο οδηγό του ταχύπλοου Θρασύβουλο Λυκουρέζο
– Αποκαλύφθηκαν τα ονόματα των συνεπιβατών στο ταχύπλοο
– Αποσύρθηκε από την υπεράσπιση του εξαδέλφου του ο γνωστός ποινικολόγος Αλέξανδρος Λυκουρέζος
– Τι είπε στην κατάθεσή του ο 77χρονος – Γιατί δεν έχουν πειστεί όλοι ότι ήταν ο χειριστής του ταχύπλοου

Τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο στο μικρό ψαροχώρι της Πέρδικας όπου σήμερα παίχτηκε η τελευταία πράξη του δράματος με την κηδεία του καπετάνιου της λάντζας “Αντωνία” που μόνο χαρά σκορπούσε με τα μικρά της ταξίδια στη Μονή.

Ο κεντρικός δρόμος της Πέρδικας όπου είναι τα εστιατόρια και τα καφέ ήταν από το πρωί βουβός και παντού υπήρχε θλίψη και πόνος. Η θέση της “Αντωνίας” στο μικρό λιμάνι της Πέρδικας ήταν κενή.

Ο δρόμος γέμισε ξανά κόσμο όταν εκείνοι που αγαπούσαν τον καπετάν Στέλιο τον συνόδευε στην τελευταία του κατοικία.

Φίλοι συγγενείς και ολόκληρο το χωριό βρέθηκε στην εκκλησία της Παναγίτσας, απέναντι από εκεί που έδενε η “Αντωνία” για να πούν το τελευταίο αντίο στον καπετάν Στέλιο Τρίμη. Τον άνθρωπο που του στέρησε την ζωή η απερισκεψία κάποιων συνανθρώπων του, την ώρα που εκείνος έβγαζε τα προς το ζην. Τον άνθρωπο που χάθηκε στα νερά του Σαρωνικού μαζί με άλλους τρείς συνανθρώπους μας σε ένα ακατανόητο ναυτικό δυστύχημα.

Η κατάθεση και τα αναπάντητα ερωτήματα

Πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα για τη ναυτική τραγωδία στην Αίγινα. Όπως αποκάλυψε το vima.gr μετά από επικοινωνία με τον υπουργό Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα, ο υπουργός είπε ότι οι τρείς συνεπιβάτες του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου, ήταν οι Επαμεινώνδας Βενετσιάνος και Ευθυμία Βενετσιάνου, από 60 έως 70 ετών και ο Θεοδότης Καρακάσης.

Όμως, ακόμα οι αρχές δεν φαίνεται να έχουν πειστεί ότι χειριστής του σκάφους ήταν ο 77χρονος ο οποίος σύμφωνα με τα όσα δηλώνει έχει προβλήματα υγείας και δεν θα μπορούσε να οδηγεί κατ΄αυτόν τον τρόπο το σκάφος, αφού σύμφωνα με μαρτυρίες των επιβατών της λάντζας έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα και έκανε συνεχώς ελιγμούς!

Επίσης, οργή προκαλούν τα όσα ακολούθησαν σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες μετά την σύγκρουση. Το γεγονός δηλαδή ότι το σκάφος που εμβόλισε το τουριστικό “Αντωνία” δεν σταμάτησε να βοηθήσει τους ανθρώπους που είχαν πέσει στην θάλασσα!

Η κατάθεση του – κατά δήλωσή του – οδηγού του ταχύπλοου

Ο οδηγός του ταχύπλοου, σύμφωνα πάντα με τα όσα είπε ο κ. Δρίτσας, κατέθεσε ότι μετά το πρώτο σοκ κάλεσε δικούς του ανθρώπους και φρόντισε να μετεπιβιβάσει και να βγάλει στην ακτή τους φίλους του που ήταν μαζί του στο σκάφος και ότι ο ίδιος έμεινε αρκετή ώρα επάνω σε αυτό γιατί έμπαζε νερά. Επίσης, επικοινώνησε με τους δικηγόρους του και τηλεφώνησε στις αρχές λέγοντας «αυτός που ψάχνετε είμαι εγώ, ελάτε να με πιάσετε».

Μάλιστα, η κόρη και γαμπρός του Θρασύβουλου Λυκουρέζου προσκόμισαν εισητήρια που βεβαίωναν πως ταξίδεψαν από την Κρήτη προς Αθήνα το απόγευμα της του δυστυχήματος και τότε ήταν που ενημερωθηκαν για τα γεγονότα. Επίσης ο εγγονος του 77χρονου δεν θα μπορούσε να οδηγεί αφού είναι μόλις 10 ετών.

Οι τρείς συνεπιβάτες του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου, κατέθεσαν στο λιμεναρχείο ότι χειριστής του σκάφους ήταν ο ίδιος. Όταν ρωτήθηκε ο ίδιος γιατί δεν κάλεσε αμέσως το λιμεναρχείο για την διάσωση των ανθρώπων εκείνος απάντησε ότι ήταν «σε κατάσταση σοκ».

Αίσθηση πάντως έχει προκαλέσει η σημερινή δήλωση του γνωστού ποινικολόγου Αλέξανδρου Λυκουρέζου και εξαδέλφου του Θρασύβουλου Λυκουρέζου ότι παραιτείται από την υπεράσπισή του.

Η δήλωση του Αλέξανδρου Λυκουρέζου

Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που υποδεικνύει στον δικηγόρο να μην αναλαμβάνει σοβαρές ποινικές υποθέσεις στενών συγγενών του. Και τούτο, γιατί στις περιπτώσεις αυτές δεν μπορεί να ασκήσει με την απαιτούμενη ψυχραιμία και νηφαλιότητα τα υπερασπιστικά του καθήκοντα, αλλά τείνει να προσέρχεται στη διαδικασία με ψυχολογία διαδίκου και όχι συνηγόρου, γεγονός που δεν συμβάλλει στην ορθή επιτέλεση του έργου του.

Μετά την αυθόρμητη συμπαράσταση που όφειλα να επιδείξω στον πρώτο μου εξάδελφό, Θρασύβουλο Λυκουρέζο, αμέσως μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας, νιώθω συναισθηματικά την ανάγκη να αποσυρθώ από την περαιτέρω εκπροσώπηση και υπεράσπισή του, όντας βέβαιος ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της.

Έτρεχε με 21 μίλια

Ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος υποστήριξε επίσης,  όπως αποκάλυψε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας την Πέμπτη (18.08.2016) στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ πως την ώρα του δυστυχήματος, το ταχύπλοο είχε αναπτύξει ταχύτητα 21 μιλίων την ώρα. Ο υπουργός έκανε λόγο για αδιανόητη ταχύτητα, ενώ αυτόπτες μάρτυρες υποστηρίζουν πως η ταχύτητα του σκάφους ήταν πολύ μεγαλύτερη!

«Δεν νοείται να μην υπάρχουν ειδικοί κανόνες για περάσματα όπως αυτό στο στενό της Μονής», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, σημειώνοντας πως ο 77χρονος χειριστής ήταν εμπειρότατος και πολύ γνωστός στο νησί, παρόλο που δεν ήταν Αιγινίτης. «Είχε δικό του σκάφος πολλά χρόνια. Ήταν γνωστός για την ενασχόλησή του με τη θαλάσσια αναψυχή με το σκάφος αυτό. Είχε γνώση του χώρου αν και δεν ήταν Αιγινίτης» είπε.

με πληροφορίες και από το: saronicmagazine.com

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε