Ελλάδα

Αυξήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της ΟΛΘ ΑΕ το α’ εξάμηνο του 2014

Αύξηση κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης το πρώτο εξάμηνο του 2014, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2013, "ως αποτέλεσμα αφενός της αύξησης της διακίνησης και αφετέρου της μείωσης των εξόδων".

Σύμφωνα με όσα επισημαίνονται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ), το α’ εξάμηνο του 2014, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημείωσε αύξηση 9,13% (στα 27.099.923 ευρώ, έναντι των 24.833.287 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2013). Αύξηση πωλήσεων καταγράφηκε σε όλους τους λειτουργικούς τομείς (ΣΕΜΠΟ κατά 12,93%, συμβατικό λιμάνι κατά 4,19%, επιβατικό λιμάνι, εκμετάλλευση χώρων).

Τα μικτά κέρδη σημείωσαν αύξηση κατά 29,96% έναντι του α’ εξαμήνου του 2013 και διαμορφώθηκαν σε 13.171.572 ευρώ (έναντι 10.135.030).

Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 13.756.713 ευρώ, (+17,18% έναντι των 11.739.387 του αντίστοιχου διαστήματος του 2013). Τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 10.467.551 ευρώ, αυξημένα κατά 13,54%, έναντι των 9.219.156 ευρώ πέρσι.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) για το πρώτο εξάμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν στα 14.054.330 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 30,84%.

Το σύνολο των εξόδων μειώθηκε κατά 7,62% από το εξάμηνο του 2013, κυρίως από τη μείωση των αμοιβών του προσωπικού κατά 10,60%, λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.

Το α’ εξάμηνο του 2014 διακινήθηκαν 161.640 κοντέινερς (σε TEUs), μέγεθος αυξημένο κατά 12,63%, συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013. Η αντίστοιχη αύξηση στο γενικό φορτίο είναι 11,93% και στο ξηρό χύμα φορτίο 0,34%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης επεσήμανε -μεταξύ άλλων- πως η συνέχεια για την εταιρεία προβλέπεται συναρπαστική, “υπό την προϋπόθεση ότι θα κινηθούμε με ταχύτητα για τη συμπλήρωση και την αναβάθμιση των ‘βαριών υποδομών’ του λιμένος και ιδιαίτερα της επέκτασης της 6ης προβλήτας, που έχει καθυστερήσει και, πλέον, επείγει. Ο λιμενικός ανταγωνισμός έναντι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλος και η πίεση που ασκείται πολύπλευρη. Δεν δικαιολογείται κανένας εφησυχασμός”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κυπριακή “απόβαση” στη Θεσσαλονίκη! Στο λιμάνι το κρουαζιερόπλοιο Louis Aura

Θεσσαλονίκη: Έδεσε στο λιμάνι το Silver Spirit – Οι τουρίστες ξεχύθηκαν στην αγορά και στις παραλίες!

Με καθυστέρηση θα καταπλεύσει ταχύπλοο με 515 επιβάτες στον Πειραιά λόγω μηχανικής βλάβης

Χανιά: ”Μπείτε” στην υπερπολυτελή θαλαμηγό του ιδιοκτήτη της Μάντσεστερ Σίτι – Έδεσε στο Ενετικό λιμάνι (Φωτό)!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ο Γολγοθάς των πυρόπληκτων στη Κερατέα μετά τις καταστροφικές φωτιές – «Είμαι 11 μέρες χωρίς ρεύμα»
Χωρίς ρεύμα, με καμένα σπίτια και ζώα, οι πυρόπληκτοι της χώρας προσπαθούν να σταθούν ξανά στα πόδια τους, αντιμετωπίζοντας τεράστιες δυσκολίες στην καθημερινότητά τους
Η κυρία Αργυρώ Πάλλα ζει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα εδώ και 11 μέρες 1
Γεωργιάδης: «Το ΕΣΥ δεν καταρρέει» – Πρώτη στην ΕΕ σε ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες η Ελλάδα δείχνει η Eurostat
Ο υπουργός Υγείας τονίζει ότι τα στοιχεία είναι ίδια από το 2016, «είμαστε πάντα τελευταίοι», του χρόνου στη δημοσκόπηση της Eurostat «θα είμαστε πολύ καλύτερα» - Η ιστορία του δισεκατομμυριούχου σε κέντρο υγείας ελληνικού νησιού
Άδωνις Γεωργιάδης
5
Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι έστειλε εξώδικα για δημοσιεύματα που την ήθελαν να αγοράζει πολυτελές ακίνητο στο Ελληνικό
Τα εξώδικα αφορούν τα sites Karditsa sta akra και VoiceNews, τα οποία είχαν αναφέρει ότι η Μαρέβα Γκραμπόφσκι αγόρασε πολυτελές διαμέρισμα, αξίας 3 εκ. ευρώ, στον ουρανοξύστη που χτίζεται στο Ελληνικό
Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη 14