Ελλάδα

Black Friday: 5 κανόνες για να μην πιαστείτε… κορόιδα!

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος παίρνει θέση για την Black Friday και μιλά για πέντε κανόνες ώστε να αποφύγετε πλασματικές αγορές.

Αύριο, Παρασκευή 29.11.2019, θα είναι η μέρα προσφορών για την… μαύρη Παρασκευή. Ο θεσμός της Black Friday, κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για αγορές. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές.

Η Ένωση, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών» στην Black Friday:

* Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

* Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.

Click4more: Βlack Friday: Αυτή ήταν η χρονιά σοκ για τον τζίρο της

* Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα στην Black Friday, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.

* Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.

* Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει στην Black Friday. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κλπ) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι «πρέπει» να εκμεταλλευτεί τις προσφορές, σπεύδοντας στα μαγαζιά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Αποκαλύψεις και ερωτήματα για Κουτσόλαμπρο λίγο πριν ανοίξει η κάλπη του 2ου γύρου στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών
Τον εγκαλούν ότι το 2016 υπηρέτησε ως μετακλητός επί υπουργίας Κατρούγκαλου όταν οι δικηγόροι της Αθήνας βρίσκονταν σε πολύμηνη αποχή από τα καθήκοντά τους, αντιδρώντας στο ασφαλιστικό
Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Θεσσαλονίκη: Νέες αποκαλύψεις για τους «τιμωρούς παιδόφιλων» – Οι επιθέσεις «καρμπόν» με τον άγριο ξυλοδαρμό 48χρονου
Οι Αρχές προσπαθούν να διαπιστώσουν αν η συνομιλία που είχε ο 48χρονος στα social media ήταν η παγίδα των δραστών που αυτοαποκαλούνται «τιμωροί παιδόφιλων»
Περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας