Ελλάδα

Η νέα; καμπάνια του ΕΟΤ

Μπορεί να μην στοίχισε ούτε ένα σέντ, αλλά η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό

 με τον τίτλο “Καλημέρα” μάλλον καληνύχτα θα πεί.

Η “εμπνευσμένη” καμπάνια παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Η υφυπουργός πολιτισμού και τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε ν’ αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το “Καλημέρα”.

‘Οσο για την μουσική επένδυση του διαφημιστικού και αυτή δόθηκε αφιλοκερδώς από τον κληρονόμο του Μάνου Χατζηδάκη και θα είναι «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Οι κηλίδες αίματος στο σπίτι του 3χρονου κοριτσιού και πού επικεντρώνεται το ενδιαφέρον της Αστυνομίας για την πολύκροτη υπόθεση του Παλαιού Φαλήρου
Οι αστυνομικοί προσπαθούν να διαπιστώσουν αν το μικρό κορίτσι τραυματίστηκε όντως στο μπάνιο ή αν έπεσε θύμα κακοποίησης
Το σπίτι που έμενε η οικογένεια
5