Ελλάδα

Η νέα; καμπάνια του ΕΟΤ

Μπορεί να μην στοίχισε ούτε ένα σέντ, αλλά η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό

 με τον τίτλο “Καλημέρα” μάλλον καληνύχτα θα πεί.

Η “εμπνευσμένη” καμπάνια παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Η υφυπουργός πολιτισμού και τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε ν’ αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το “Καλημέρα”.

‘Οσο για την μουσική επένδυση του διαφημιστικού και αυτή δόθηκε αφιλοκερδώς από τον κληρονόμο του Μάνου Χατζηδάκη και θα είναι «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Οι 8 περιοχές με τις υψηλότερες θερμοκρασίες - Ιδανικές για μπάνιο οι ζεστές θάλασσες - Ο καιρός του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος
Θερμότερες κατά 2 με 3 βαθμούς οι ελληνικές θάλασσες από τις φυσιολογικές για την εποχή θερμοκρασίες - Ο υδράργυρος συνεχίζει την ανηφόρα έως και τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος
Η ζέστη στέλνει κόσμο στις παραλίες
Στη φυλακή ο νταής που τα «έσπασε» σε σούπερ μάρκετ στη Στυλίδα και χτύπησε υπαλλήλους και αστυνομικούς
Έσπασε το πλέξι γκλας από το ταμείο, ξήλωσε το ξύλινο διαχωριστικό το οποίο και χρησιμοποίησε ως όπλο για να χτυπήσει στα χέρια και στο κεφάλι τους υπαλλήλους
Περιπολικό 3