Ελλάδα

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Εξετάζεται η απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό από τις 7:00 έως τις 10:00 το πρωί

«Αυτό που δοκιμάζουν επίσης αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Παρίσι, είναι να δίνουν αντικίνητρα σε αυτούς που είναι μόνοι τους σε ένα αυτοκίνητο»

Το ενδεχόμενο να απαγορευτεί η διέλευση βαρέων οχημάτων από τον Κηφισό κα συγκεκριμένα από τις 7 μέχρι τις 10 το πρωί εξετάζει η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να περιοριστεί το κυκλοφοριακό έμφραγμα που παρατηρείται κάθε πρωί στον Κηφισό, αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

«Δεν χωράμε άλλοι. Οι δρόμοι είναι γεμάτοι, τα λεωφορεία είναι γεμάτα, το μετρό είναι γεμάτο, τα σπίτια είναι γεμάτα. Αυτή η πόλη δεν χωράει άλλους ανθρώπους», ήταν η αρχική αντίδραση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, στον τηλεοπτικό σταθμό Action24. Ο ίδιος αποκάλυψε πως έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για απαγόρευση των βαρέων οχημάτων από τις 07:00 έως τις 10:00 το πρωί στον Κηφισό: «Αυτή την περίοδο μετράμε ήδη με drones την ακριβή αποτύπωση αυτού του προβλήματος, πόσα κυκλοφορούν και πόσο χώρο πιάνουν».

«Τα πλεονεκτήματα είναι τα λιγότερα οχήματα εκείνες τις ώρες στον Κηφισό και την Αττική Οδό. Τα μειονεκτήματα είναι ότι ακριβώς πριν και ακριβώς μετά θα δημιουργείται πάλι έμφραγμα κυκλοφοριακό», επισήμανε.

 

«Στον δήμο Αθηναίων το ωράριο τροφοδοσίας λέει 09:00 με 21:00. Τηρείται αυτό το μέτρο; Όχι. Είναι εύκολο να το κάνεις μέχρι τις 07:00 αν υπάρχει συνολική συνεργασία. Το δύσκολο είναι μετά τις 10:00 με πολλά οχήματα ταυτόχρονα. Εγώ είμαι υπέρ του να το δοκιμάσουμε αλλά όταν ζητάς από επιχειρήσεις να έχουν υπάλληλο τα ξημερώματα, αυξάνουν το κόστος και πού θα το μετακυλήσουν; Στο ράφι. Είναι μια λύση αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο τι συνέπειες θα φέρει», συμπλήρωσε ο κ. Κυρανάκης.

«Αυτό που δοκιμάζουν επίσης αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Παρίσι, είναι να δίνουν αντικίνητρα σε αυτούς που είναι μόνοι τους σε ένα αυτοκίνητο. Θα τα ακούσουμε εδώ οι Έλληνες οδηγοί και θα πούμε “τι είναι αυτά, μακριά από εμάς, δεν θα μου πείτε πώς οδηγώ”. Λογικό. Στον Κηφισό όταν είστε γυρίστε το κεφάλι γύρω σας όταν θα είστε κολλημένοι. Σε αυτοκίνητο των πέντε θέσεων υπάρχει ένας. Όλο αυτό καταλήγει στο να μην χωράμε» τόνισε. 

«Πρέπει να ανοίξει ένας διάλογος, δεν μπορεί το υπουργείο Μεταφορών να πάρει μόνο του αποφάσεις διότι δεν είναι μόνο δικές μας αποφάσεις αυτές. Η ιδέα είναι αυτονόητη, όπως την εφαρμόζουν άλλες πόλεις: εφόσον είμαστε παραπάνω από ένας στα ίδια αυτοκίνητα, η κίνηση θα μειωθεί. Άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες εφαρμόζουν αντικίνητρα σε όσους οδηγούν μόνοι. Το κίνητρο για όλους μας (σ.σ. για να γίνει αυτό) είναι να έχει λιγότερη κίνηση» κατέληξε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Προσωπικός Αριθμός: Ποιοι και γιατί δεν μπορούν να τον εκδώσουν – Τι ισχύει με τα ανασφάλιστα οχήματα
Τα προσωπικά δεδομένα συνεχίζουν να φυλάσσονται στα αρμόδια φορολογικά, ασφαλιστικά και υγειονομικά μητρώα, αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Προσωπικός Αριθμός
Απεργία ταξί 2 και 3 Δεκεμβρίου: Σε κινητοποιήσεις οι οδηγοί σε όλη την Ελλάδα – Τα αιτήματά τους
Κάποια από τα βασικά αιτήματά τους αφορούν την παράταση για την υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση των οχημάτων, την είσοδο των οχημάτων στις λεωφορειολωρίδες αλλά και την αντιμετώπιση του αθέμιτου ανταγωνισμού
Ταξί
Φωτιά στο Μάτι: Οργή από τις οικογένειες των θυμάτων γιατί έγινε δεκτή η προσφυγή Καπάκη για αναστολή ποινής
Ενόψει της συζήτησης στον Άρειο Πάγο για την τραγωδία στο Μάτι συζητείται σήμερα στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων, η αίτηση αναστολής ποινής που κατέθεσε ο τότε Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας
Δίκη για τη φωτιά στο Μάτι