Ελλάδα

Λόφος Στρέφη: Εκκενώθηκε κατάληψη σε κτίριο του Δήμου Αθηναίων

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επιχείρηση στο Λόφο Στρέφη πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης (13.06.2024) προκειμένου να εκκενωθεί κατάληψη σε κτίριο του Δήμου Αθηναίων.

Η επιχείρηση εκκένωσης στο Λόφο Στρέφη έγινε παρουσία εισαγγελέα και συμμετείχαν αστυνομικοί της Κρατικής Ασφάλειας, της Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης, της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών και ομάδες της ΔΙ.ΑΣ. και ΔΡΑΣΗ.

Από τις έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων,  -δύο κράνη και πανό, τα οποία θα αποσταλούν για εργαστηριακές εξετάσεις, καθώς και το ποσό των 174,35 ευρώ, που θα αποσταλεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

ekkenosi

ekkenosi ekkenosi ekkenosi ekkenosi

Ο χώρος αποδόθηκε σε υπάλληλο του Δήμου, ενώ το υλικό που κατασχέθηκε θα δοθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Σκληρό μήνυμα ΗΠΑ σε Τεχεράνη για τα Στενά του Ορμούζ: «Όχι συμφωνία με οποιοδήποτε τίμημα»
Βλέπουν «απόλυτο χάος» αν επιβληθούν διόδια - Ανεστάλη η εφαρμογή του σχεδίου επείγουσας απομάκρυνσης πλοίων και χιλιάδων ναυτικών από τα Στενά του Ορμούζ μετά την επίθεση σε φορτηγό πλοίο
Τα Στενά του Ορμούζ
Λάρισα: Καρέ – καρέ η ομηρία της γυναίκας από τον 50χρονο πρώην της που την απειλούσε με τσεκούρι και μπιτόνι βενζίνης και το μετέδιδε live
Σοκαριστικό είναι το βίντεο που μετέδιδε live ο 50χρονος - Ύστερα από πολύωρες διαπραγματεύσεις, ο άνδρας πείστηκε τελικά να παραδοθεί
Η γυναίκα που ήταν όμηρος του πρώην συζύγου της στη Λάρισα