Ελλάδα

Μειώνονται τα κέρδη του Δημοσίου από τα διόδια;

Το θέμα της μείωσης των διοδίων μπαίνει επί τάπητος στο υπουργείο υποδομών.

Το τελευταίο διάστημα οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής και της Φθιώτιδας διαμαρτύρονται λόγω των αυξημένων σταθμών και διοδίων που μπήκαν στο τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, στον οδικό άξονα Αθηνών-Λαμία.

Χθες, ο φυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης συζήτησε τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με βουλευτές του νομού Φθιώτιδος και τοπικούς παράγοντες της περιοχής.

Τις επόμενες ημέρες, το επιτελείο του υπουργείου θα καλέσει τους εκπροσώπους του Παραχωρησιούχου για να βρεθεί λύση στην περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας.
Στόχος είναι να ενισχυθεί το πρόγραμμα κατασκευής των παράπλευρών οδικών αξόνων, στους αυτοκινητοδρόμους.

Το μεγάλο στοίχημα όμως είναι η επαναδιαπραγμάτευση των Συμβάσεων Παραχώρησης, για να μειωθεί η τελική τιμή στα διόδια, ακόμη και αν χρειαστεί να μειωθούν οι εισπράξεις του Δημοσίου.

Το υπουργείο συζητά τη μείωση του ποσοστού του Δημοσίου από τα διόδια που φτάνει στο 92% έως το τέλος της 30ετούς παραχώρησης, με τις σταδιακές μειώσεις να αρχίζουν μάλλον από το 2010.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τέλη του 2029 ολοκληρώνεται η γραμμή 4 του Μετρό Αθήνας – Οι νέοι σταθμοί και οι μελλοντικές επεκτάσεις
Η Νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας , ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο Τμήμα Α’ «Άλσος Βεΐκου-Γουδή», μιας και στον σχεδιασμό προβλέπεται η επέκτασή της και σε άλλες περιοχές
Το Μετρό της Αθήνας