Ελλάδα

Tι έχει αλλάξει στον τρόπο που οι Έλληνες βλέπουν τηλεόραση

Το ποσοστό χρόνου που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα, μέσω κινητών συσκευών, αυξήθηκε από πέρυσι και για τους έφηβους 16-19 έφτασε το 63%, σύμφωνα με μελέτη της Ericsson, που αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές.

Το 30% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πολύ για προγράμματα χρήσης κινητών δεδομένων που περιλαμβάνουν απεριόριστο χρόνο ροής (streaming) βίντεο. Το αντίστοιχο ποσοστό, παγκοσμίως, ανέρχεται στο 40%.

Οι Έλληνες καταναλωτές αφιερώνουν 18 λεπτά την ημέρα για έρευνα περιεχομένου.

Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο, μέσω κινητών συσκευών, εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.

Συγκεκριμένα, τα κυριότερα ευρήματα για την ελληνική αγορά, εκτός των παραπάνω, έχουν, ως εξής:

Ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, βίντεο, μέσω σταθερού ίντερνετ, θέατρο και σινεμά, αγγίζει τα 53Eurο ανά ελληνικό νοικοκυριό. Το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ αγγίζει τα 186$ ανά νοικοκυριό.

Η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%.

Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86%, αν αναχθεί στην εβδομάδα.

Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: Η παρακολούθησηαριθμού επεισοδίων μίας σειράς κατά βούληση έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα. Ποσοστό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει μαραθώνιο τηλεθέασης σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, με το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό να κυμαίνεται στο71%. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 86% για τις ηλικίες 16-34 (millennials), ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις.
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Κακουργηματική δίωξη στον 36χρονο ενοικιαστή της «γιάφκας» στη Θεσσαλονίκη - Υπό κράτηση μέχρι την απολογία του το Σάββατο
Ο 36χρονος φερόμενος ως ενοικιαστής του διαμερίσματος, από όπου ξεκίνησε την πορεία της η 38χρονη που σκοτώθηκε από την έκρηξη της βόμβας, ήταν δηλωμένος ως άστεγος και ζούσε σε δομή της πόλης
Φωτογραφία από την ΕΛΑΣ 1
Δεν έχει ταυτοποιηθεί ο νεκρός άνδρας στο Μετς, μυστήριο με τις πινακίδες του καμένου αυτοκινήτου - Τα 3 ενδεχόμενα που ερευνούν οι Αρχές
Η έκθεση του ιατροδικαστή αναμένεται να ρίξει φως στα αίτια θανάτου του άνδρα, ενώ στο μικροσκόπιο θα μπει το κινητό του θύματος που βρέθηκε έξω από το αυτοκίνητο
Το καμένο αυτοκίνητο με τον νεκρό άνδρα στην περιοχή του Μετς 16
Ο τρόπος δράσης της ακροδεξιάς οργάνωσης της Θεσσαλονίκης, η στρατολόγηση ανηλίκων μέσα από σχολεία και οι «αριστεροί στόχοι» τους
Στον εισαγγελέα σήμερα οι συλληφθέντες - Τα μέλη της «Defend Salonica», φέρεται πως επικοινωνούσαν με μέλη της Χρυσής Αυγής - Το κάλεσμα μέσω social media για οργανωμένες επιθέσεις σε μετανάστες
Μέλη της Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό 20