Ελλάδα

Τηλεφώνημα Μητσοτάκη – Αλ Σίσι για τις εξελίξεις στη Γάζα

Ο Έλληνας πρωθυπουργός συζήτησε με τον πρόεδρο της Αιγύπτου για την πρόταση κατάπαυσης του πυρός και την ενίσχυση της συνεργασίας Αθήνας – Καΐρου
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αιγύπτιο πρόεδρο Άμπντελ Φατάχ Αλ Σίσι, με το επίκεντρο της συζήτησης να είναι οι τελευταίες εξελίξεις στη Γάζα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την υποστήριξή του στις προσπάθειες του Άμπντελ Φατάχ Αλ Σίσι και χαιρέτισε την πρόσφατη αιγυπτιακή πρόταση για κατάπαυση του πυρός, τονίζοντας τη σημασία μιας βιώσιμης λύσης.

Παράλληλα, οι δύο ηγέτες συζήτησαν για την περαιτέρω συνεργασία και τον συντονισμό σε διμερή αλλά και περιφερειακά ζητήματα, επιβεβαιώνοντας τον στενό δεσμό των δύο χωρών.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Μητέρα επιτέθηκε στο ανήλικο παιδί της στους Αμπελόκηπους: Το χαστούκισε και το έριξε κάτω στον δρόμο - Δείτε βίντεο
Όταν αυτοκίνητο κόρναρε γιατί παρεμπόδιζαν την κυκλοφορία, η μητέρα χαστούκισε το παιδί, το έσπρωξε, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα, και στη συνέχεια το σήκωσε, κρατώντας ένα τσιγάρο
Αμπελόκηποι