Site icon NewsIT
14:09 | 02.10.25

Η Shein ανοίγει καταστήματα στη Γαλλία: Θα μας καταπιεί το «τέρας» της γρήγορης μόδας, λένε οι έμποροι

Shein

REUTERS/Isabel Infantes

Newsit Newsroom

Ένα από τα καταστήματα θα ανοίξει σε πολυκατάστημα BHV με «shop-in-shops», στο Παρίσι ενώ τα υπόλοιπα σε 5 επαρχικές πόλεις σε πολυκαταστήματα Galeries Lafayette

Αν και η Shein έχει αποδείξει πως κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας, φαίνεται πως σιγά – σιγά στρέφεται και στην φυσική πώληση των προϊόντων της. Μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται να ανοίξει τα πρώτα καταστήματά της, στη Γαλλία.

Ένα από αυτά θα ανοίξει στο πολυκατάστημα BHV με «shop-in-shops», στο Παρίσι. Τα υπόλοιπα καταστήματα Shein θα κόψουν κορδέλες στα πολυκαταστήματα Galeries Lafayette σε 5 επαρχιακές πόλεις: Ντιζόν, Γκρενόμπλ, Λιμόζ, Ανζέρ και Ρεν.

Το μεγάλο αυτό πρότζεκτ της Shein έγινε μετά από συμφωνία της με την ιδιοκτήτρια εταιρεία καταστημάτων Société des Grands Magasins (SGM).

Η γνωστή πλατφόρμα, με αυτόν τον τρόπο, σηματοδοτεί το νέο βήμα που κάνει στον χώρο της μόδας καθώς μέχρι και σήμερα είχε μόνο pop-up καταστήματα (δηλαδή προσωρινά) σε διάφορα σημεία του κόσμου κυρίως για λόγους προώθησης των προϊόντων της.

Ο πρόεδρος της SGM Φρεντερίκ Μερλέν δήλωσε ότι το λανσάρισμα των καταστημάτων θα προσελκύσει νεότερους πελάτες στα πολυκαταστήματά της και πρόσθεσε ότι ο ίδιος πελάτης που μπορεί να αγοράσει ένα προϊόν από την Shein, μπορεί και να αγοράσει μια επώνυμη τσάντα την ίδια μέρα. Η απόφαση αυτή ωστόσο δυσαρέστησε τους Γάλλους λιανεμπόρους.

Αντιδρούν οι Γάλλοι επιχειρηματίες

Η Shein, η οποία πουλάει φορέματα στην τιμή των 12 ευρώ και παντελόνια τζιν στην τιμή των 20 ευρώ, αντιμετωπίζει πιέσεις από άλλους λιανεμπόρους, πολιτικούς και από ρυθμιστικές αρχές στη Γαλλία, όπου βουλευτές έχουν προσφέρει στήριξη σε σχέδιο νόμου, το οποίο αν ψηφιστεί θα απαγορεύει στην εταιρεία να διαφημίζεται.

«Μπροστά από το δημαρχείο του Παρισιού η δημιουργία ενός νέου υπερκαταστήματος Shein -αφού κατέστρεψε δεκάδες γαλλικές μάρκες- στοχεύει να κατακλύσει την αγορά μας με ακόμη περισσότερα προϊόντα μιας χρήσεως», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Γιαν Ριβοάλαν, επικεφαλής της Γαλλικής Ομοσπονδίας Έτοιμων Ενδυμάτων.

Οι Γάλλοι καταστηματάρχες ήδη αγωνίζονταν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από τα Zara και τα H&M όταν εμφανίστηκε η Shein προσελκύοντας τους καταναλωτές που δυσκολεύονται οικονομικά με τις μόνιμες εκπτώσεις τους και τη δελεαστική εφαρμογή τους.

Στις αρχές του χρόνου πολλές γαλλικές εταιρείες γρήγορης μόδας, όπως οι Jennyfer και NafNaf κίνησαν διαδικασίες πτώχευσης.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version