Τετάρτη, 24 Απρ.

Star Wars; Η NASA βρήκε το “κοσμικό φωτόσπαθο”!

Το ντελίριο για το τελευταίο επεισόδιο “Star Wars: The Force Awakens” καλεί κρατεί και η NASA το εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο. Και πώς θα μπορούσε να το αφήσει έτσι; Αφού βρήκε το “κοσμικό φωτόσπαθο”!

Η διαστημική υπηρεσία ανέβασε μια φωτογραφία στο Facebook με την ανακάλυψη του τηλεσκοπίου Hubble και δεν παρέλειψε να σχολιάσει πως μοιάζει “με ένα κοσμικό, διπλό φωτόσπαθο”! Η φωτογραφία, όπως ήταν φυσικό, πήρε χιλιάδες like, με τους χρήστες να τη μοιράζονται στα social media. Ακόμα και η αναλυτική ανακοίνωση ήταν διανθισμένη με χιουμοριστικές αναφορές στη θρυλική ταινία Star Wars.

Our Hubble Space telescope found what looks like a cosmic, double-bladed lightsaber just in time for the release of…

Δημοσιεύτηκε από NASA – National Aeronautics and Space Administration στις Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

Ενώ οι χρήστες του διαδικτύου εντυπωσιάστηκαν από τη μαγευτική ομορφιά της εικόνας, ορισμένοι κατέκριναν την προσπάθεια της NASA να επωφεληθεί από τη μανία για το Star Wars. “Αγαπητή NASA. Μας αρέσει η επιστήμη. Μας αρέσουν οι πληροφορίες. Δεν χρειάζεται να μας τις πουλάς χρησιμοποιώντας αναφορές της ποπ κουλτούρας”, σχολίασε χρήστης του διαδικτύου.

Πηγή: Cnn