από μια νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση, την αισιοδοξία που χρειάζεται για να δει τη ζωή πιο θετικά.
Με slogan “κάθε μέρα, κάτι θετικό” η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Carrefour, είναι μια καθαρά ανθρωποκεντρική καμπάνια. Στις τρείς βασικές ταινίες που βρίσκονται ήδη στον αέρα, παρουσιάζονται τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες, που έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Το χαμόγελο που εμφανίζεται διαδοχικά στο πρόσωπό τους.
Το χαμόγελο, είναι το μήνυμα που η Carrefour με την νέα της καμπάνια θέλει να μεταδώσει στον καταναλωτή και εκφράζει ολόκληρη τη φιλοσοφία της για την θετική αντιμετώπιση της ζωής.
Η υπόσχεση “κάθε μέρα, κάτι θετικό”, έχει ήδη γίνει πράξη στα καταστήματα Carrefour, τόσο μέσω μιας πολιτικής χαμηλών τιμών όσο και μέσω προϊοντικών προτάσεων και ιδεών, ώστε να μπορεί ο πελάτης να βρίσκει λύσεις που βελτιώνει την καθημερινότητά του.
Η Carrefour με απλές και καθημερινές προτάσεις, υπόσχεται να συνεχίζει να προσθέτει τη θετικότητα στη ζωή του καταναλωτή, κάθε μέρα.
Η Carrefour πιο κοντά στον καταναλωτή, από ποτέ!
Η Carrefour στέκεται δίπλα στον καταναλωτή, σε μια εποχή αβεβαιότητας και ανασφάλειας, προσφέροντάς του μέσα
Survivor 2024: Τραυματίστηκε κι αποχώρησε η Αναστασία Τσέρου – «Πάγωσαν» όλοι
Eurovision 2024: Η Μαρίνα Σάττι στο τιρκουάζ χαλί της διοργάνωσης – «Είναι σαν κατασκήνωση…»
Survivor 2024: Η Αναστασία Τσέρου τραυματίζεται και «παγώνει» τους πάντες
Eurovision 2024: Η αγκαλιά της Μαρίνας Σάττι με την Έλενα Παπαρίζου στο Μάλμε
Media Τελευταίες ειδήσεις