Διεθνή

Fisker: Πτώχευση δήλωσε η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων

Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η Fisker Inc. τη Δευτέρα (17.6.2024), μήνες αφότου η νεοσύστατη εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων σταμάτησε την παραγωγή του μοναδικού της μοντέλου, του συχνά προβληματικού SUV Ocean.

Συγκεκριμένα, στην αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε στο Delaware, η εταιρεία ανέφερε περιουσιακά στοιχεία ύψους 500 έως 1 δισ. δολαρίων και υποχρεώσεις ύψους 100 έως 500 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με σημερινή δημοσίευση του Bloomberg. Η κατάθεση προστατεύει τη Fisker από τους πιστωτές της, ενώ επεξεργάζεται ένα σχέδιο για την αποπληρωμή τους.

Η Fisker είναι η δεύτερη εταιρεία plug – in αυτοκινήτων που ξεκίνησε από τον Henrik Fisker -έναν διάσημο σχεδιαστή σπορ αυτοκινήτων BMW και Aston Martin- και καταλήγει σε πτώχευση.

Ένα προηγούμενο εγχείρημα, η Fisker Automotive κατέθεσε αίτηση για προστασία βάσει του κεφαλαίου 11 το 2013, αφού μια σειρά ανακλήσεων προκάλεσε την πτώση του προμηθευτή μπαταριών της, ο οποίος ήταν επίσης αποδέκτης δανείων του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Διεθνή
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Διεθνή: Περισσότερα άρθρα
Βόμβα Ντράγκι: Χρειαζόμαστε διπλάσιες δημόσιες επενδύσεις στην ΕΕ ετησίως – Στα 1,2 τρισ. ευρώ το συνολικό πακέτο, με λιτότητα θα καλυφτεί η «τρύπα»
Η εκτίναξη των απαιτούμενων επενδύσεων στην ΕΕ από τα 800 δισ. ευρώ στα 1,2 τρισ. ευρώ ετησίως οφείλεται στην απόφαση του ΝΑΤΟ περί 5% αμυντικών δαπανών ως προς το ΑΕΠ
Ο Μάριο Ντράγκι
Μάριο Ντράγκι: Η αδράνεια δεν απειλεί μόνο την ανταγωνιστικότητά μας, αλλά και την κυριαρχία μας
Να «δράσουμε από κοινού και χρειαζόμαστε περισσότερη ταχύτητα», και ανάγκη για «μια διαφορετική πορεία που απαιτεί νέα ταχύτητα, κλίμακα και ένταση», επεσήμανε ο Ντράγκι
Μάριο Ντράγκι 2
Γιατί οι ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα ναυπηγικό «Περλ Χάρμπορ» από την Κίνα
Θα έπρεπε να κατασκευάζονται 2,3 έως 2,5 επιθετικά υποβρύχια ετησίως για να καλυφθούν οι ανάγκες των ΗΠΑ, αντ' αυτού, οι ΗΠΑ έχουν περιοριστεί στην κατασκευή 1,2 επιθετικών υποβρυχίων ετησίως
Σημαίες της Κίνας και των ΗΠΑ