Οικονομία

«Η Aegean δεν θα μείνει αβοήθητη»

«Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς φροντίδα», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου όπου παρουσιάσθηκαν αναλυτικά τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας.

Ο υπουργός σημείωσε πως η «κυβέρνηση ήδη ετοιμάζει σχέδιο για την Aegean, το οποίο όμως δεν είναι ακόμη έτοιμο, οπότε δεν είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε το ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο, επεξεργαζόμαστε ένα τέτοιο σχέδιο και στόχος μας είναι να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας η εταιρεία».

Ο υπουργός χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την εταιρεία και για το θέμα που αντιμετωπίζει ανέφερε πως οι ανταγωνιστές της Aegean λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της. Επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο για να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας. «Το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο», είπε ο υπουργός.

Καραμανλής: Δεν τίθεται θέμα κρατικοποίησης της Aegean

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τόνισε ότι δεν τίθεται ζήτημα κρατικοποίησης της Aegean, επισημαίνοντας ότι έχει δοθεί σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες αναστολή των τελών τους και διευκόλυνση για μετάθεση ορισμένων πληρωμών στο μέλλον, και το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια, ενώ με το υπουργείο Οικονομικών εξετάζονται και άλλα μέτρα.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι από 1η Ιουλίου ανοίγουν σταδιακά οι απευθείας πτήσεις εξωτερικού προς τους τουριστικούς προορισμούς, ενώ πριν από την συγκεκριμένη ημερομηνία όλες οι πτήσεις εξωτερικού θα προσγειώνονται στο Ελ. Βενιζέλος, αλλά θα εξαιρεθούν χώρες με αρνητικά επιδημιολογικά χαρακτηριστικά. Υπενθύμισε ότι σήμερα δεν πραγματοποιούνται πτήσεις από και προς χώρες όπως Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία. Ανέφερε επίσης, ότι στους επισκέπτες θα γίνονται δειγματοληπτικά τεστ και ότι θα τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα, καθώς και ότι στο τραπέζι είναι μία πρόταση που δεν αφορά μόνον την Ελλάδα, αλλά όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να βρεθεί κοινός τόπος και σωστός τρόπος θερμομέτρησης στα αεροδρόμια, διότι αυτό προσφέρει ψυχολογική κυρίως ασφάλεια.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι περισσότερες περικοπές Οκτωβρίου εδώ και δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ λόγω τεχνητής νοημοσύνης και περικοπών δαπανών
Οι αμερικανικές εταιρείες, ανακοίνωσαν 153.074 περικοπές θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα, σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και οφείλονται στους τομείς της τεχνολογίας και της αποθήκευσης
Xρηματοοικονομικά γραφήματα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης