Επιχειρήσεις

ΑΒ Βασιλόπουλος – RECYCOM: Ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία RECYCOM ανακοίνωσε σήμερα (19.9.2024) η ΑΒ Βασιλόπουλος, θέτοντας σε εφαρμογή ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ανακύκλωσης ενδυμάτων και υποδημάτων.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, έχουν τοποθετηθεί 17 μοβ μεταλλικοί κάδοι σε επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, τόσο στην Αττική όσο και σε περιοχές εκτός αυτής. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώσουν ρούχα, παπούτσια, λευκά είδη και αξεσουάρ, όπως ζώνες και τσάντες, που δεν χρειάζονται πλέον.

Μέσω της πρωτοβουλίας, ενισχύεται η οικολογική συνείδηση των πολιτών και προωθείται η αξία της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα. Μετά από διαλογή, τα καλύτερα σε ποιότητα ρούχα προσφέρονται δωρεάν σε ευπαθείς ομάδες στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις κοινοτικές αρχές, τα κοινωνικά παντοπωλεία ή άλλους οργανισμούς.

Ο ρουχισμός επίσης διατίθεται για την κάλυψη βασικών αναγκών σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως οι φυσικές καταστροφές. Η RECYCOM διαχειρίζεται τα ακατάλληλα για επανάχρηση ρούχα στις εγκαταστάσεις της για τη δημιουργία ρούχων καθαρισμού, στουπιών, μονωτικού και άλλου υλικού.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα:

  • Το εκπαιδευμένο προσωπικό της RECYCOM επισκέπτεται εβδομαδιαία τους κάδους για τη συλλογή των προϊόντων. Τα ρούχα και τα υποδήματα μεταφέρονται σε αποθήκες όπου γίνεται διαλογή και διαχείριση.
  • Σε περιόδους αυξημένης κίνησης, η RECYCOM αυξάνει τα δρομολόγια αποκομιδής για να αποτρέψει την υπερφόρτωση των κάδων.
  • Μέρος από τα ρούχα και τα υποδήματα που βρίσκονται σε καλή κατάσταση προσφέρονται δωρεάν σε ευπαθείς ομάδες σε συνεργασία με κοινοτικές αρχές, κοινωνικά παντοπωλεία και άλλους φορείς. Τα υπόλοιπα εξάγονται σε συνεργαζόμενα Κέντρα Ανακύκλωσης για επανάχρηση ή αξιοποιούνται σε περιπτώσεις έκτακτων αναγκών.

Τι δεν ρίχνουμε στους κάδους:

Για να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του προγράμματος και η σωστή διαχείριση των ειδών που συλλέγονται, οι πολίτες δεν πρέπει να τοποθετούν στους κάδους λερωμένα ή βρεγμένα ρούχα και παπούτσια, χαλιά, γυαλί, χαρτί, μεταλλικά στοιχεία και απορρίμματα. Η τοποθέτηση τέτοιων ειδών μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στη διαδικασία της ανακύκλωσης και στη διαλογή των υλικών.

Οι μοβ κάδοι ανακύκλωσης έχουν σχεδιαστεί με ενισχυμένα υλικά για να αντέχουν σε αντίξοες καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, η στιβαρή κατασκευή τους εξασφαλίζει ότι παραμένουν στη θέση τους, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος μετακίνησής τους.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της ΑΒ Βασιλόπουλος για τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος και αντικατοπτρίζει το όραμά της για έναν κόσμο όπου η προστασία του περιβάλλοντος συνυπάρχει με την κοινωνική υπευθυνότητα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς