Οικονομία

Πτώχευση για την Gibson, την εταιρεία θρύλο στις κιθάρες

Η Gibson Brands Inc, η κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών κιθαρών που σημείωσαν αξέχαστες επιτυχίες στα χέρια μύθων της μουσικής όπως ο B.B. King και ο Έλβις Πρίσλεϊ, υπέβαλε χθες Τρίτη αίτηση υπαγωγής στο «Chapter 11» του αμερικανικού πτωχευτικού κώδικα με σχέδιο αναδιάρθρωσής της υπό τη νέα ιδιοκτησία των δανειστών της.

Η εταιρεία Gibson επικαλείται μια “καταστροφική” οικονομική πτώση εφόσον δεν απέδωσαν οι επενδύσεις της σε καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη. Σε ανακοίνωσή της, η οποία συνοδεύει την αίτηση, αναφέρει ότι ζήτησε τη δικαστική προστασία από τους πιστωτές της για να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση. Διευκρινίζει ότι σκοπεύει να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, την κατασκευή και την πώληση μουσικών οργάνων και εξοπλισμού, περιλαμβανομένων των προϊόντων Wurlitzer, Dobro και Epiphone, αλλά ότι θα κλείσει το παράρτημά της που κατασκευάζει τα ακουστικά της Philips και άλλα αξεσουάρ ηλεκτρονικών ειδών.

Η εταιρεία η οποία εδρεύει στο Νάσβιλ και η οποία κατασκευάζει τις θρυλικές ηλεκτρικές κιθάρες Les Paul και SG, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της κιθαρών αυξήθηκαν κατά 10,5% σε 122 εκατ. δολάρια μέχρι τον περασμένο Ιανουάριο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Η Gibson ιδρύθηκε το 1894 και κατασκευάζει τις ηλεκτρικές της κιθάρες σε εργοστάσια του Νάσβιλ και του Μέμφις, στο Τενεσί των ΗΠΑ, και τις ακουστικές της κιθάρες στο Μπόζμαν της Μοντάνα. Κάθε χρόνο πουλάει περισσότερες από 170.000 κιθάρες σε τουλάχιστον 80 χώρες.

Σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλός της Χένρι Τζούσκεβιτς, κάτοχος του 36% της εταιρείας, αναφέρει ότι η Γκίμπσον, η οποία απασχολεί 875 εργαζόμενους και στα τρία της εργοστάσια, “θα επικεντρωθεί και πάλι στο βασικό της αντικείμενο”, εκείνο των μουσικών οργάνων, το οποίο “θεωρούμε ότι θα της εξασφαλίσει την μακροχρόνια σταθερότητα και οικονομική ευρωστία”. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα χρέη της ανέρχονται σε περίπου 100 με 500 εκατ. δολάρια και ότι τουλάχιστον 100.000 δολάρια είναι χρέη προς 26 άλλες εταιρείες. Σημείωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνίες με μετόχους για το 69% και πλέον του χρέους της, το οποίο θα της επιτρέψει να εξακολουθήσει να λειτουργεί.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι περισσότερες περικοπές Οκτωβρίου εδώ και δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ λόγω τεχνητής νοημοσύνης και περικοπών δαπανών
Οι αμερικανικές εταιρείες, ανακοίνωσαν 153.074 περικοπές θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα, σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και οφείλονται στους τομείς της τεχνολογίας και της αποθήκευσης
Xρηματοοικονομικά γραφήματα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης