Οικονομία

Τι θα γίνει τελικά με τα τέλη των αυτοκινήτων

Τα τέλη ταξινόμησης αλλάζουν, το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην Βουλή φέρνει τα πάνω κάτω.

Τι προβλέπεται:
Για Ι.Χ. 1.400 κυβικών, με κινητήρα βενζίνης με τελική τιμή 13.000 ευρώ και ρύπους 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα μηδενικά σήμερα τέλη ταξινόμησης λόγω απόσυρσης θα διαμορφωθούν σε 450 ευρώ. Εάν όμως απλώς επανερχόταν το παλαιό σύστημα από την 1η Ιουνίου, θα ήταν 900 ευρώ.
Για Ι.Χ. 1.600 κυβικών, diesel, με τελική τιμή 16.000 ευρώ και εκπομπές ρύπων 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα τέλη ταξινόμησης σήμερα με κίνητρο απόσυρσης είναι 200 ευρώ. Με το παλαιό σύστημα, χωρίς απόσυρση, θα ήταν 1.600 ευρώ. Με το νέο σύστημα, η επιβάρυνση διαμορφώνεται σε 475 ευρώ.
Για τα ακριβά και ρυπογόνα αυτοκίνητα θα προκύψουν σε κάθε περίπτωση επιβαρύνσεις. Για Ι.Χ. 1.600 κυβικών με τελική τιμή 30.000 ευρώ και ρύπους 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, με το ισχύον σύστημα τα τέλη ταξινόμησης ανέρχονται σε 3.500 ευρώ. Με το νέο σύστημα, τα τέλη ταξινόμησης αυξάνονται στα 7.000 ευρώ!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
ΥΠΟΙΚ: Επανασχεδιάζεται το πλαίσιο για την απενεργοποίησή του ΑΦΜ
Με νομοθετική διάταξη που θα προωθηθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα διαμορφωθεί ένα νέο αυστηρό και σαφέστατο νομοθετικό πλαίσιο για την απενεργοποίηση ΑΦΜ σε περιπτώσεις λαθρεμπορίου, ψευδών δηλώσεων, παραποίηση στοιχείων και φοροδιαφυγής
A person using a laptop 1