Στη συνέχεια, όταν κάτι νέο έρχεται, το διαβάσετε, σκέφτεστε πώς πρέπει να απαντήσετε και μετά αποφασίζετε ότι αυτό σας παίρνει πολύ ώρα και το αφήνετε για αργότερα. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζετε! Και αν δεν υπάρχει κανένα νέο email, αναρωτιέστε νευρικά γιατί.
Άλλωστε, πρόσφατη καναδική έρευνα έδειξε ότι το να ελέγχουμε διαρκώς αν έχουμε νέα email, αυξάνει κατακόρυφα το στρες, το οποίο με τη σειρά του έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις στην υγεία μας.
Δείτε 3 απλά πράγματα που κάνουν οι οργανωμένοι και παραγωγικοί άνθρωποι για να διαχειρίζονται τα email τους:
Προγραμματίζουν μέσα στην ημέρα τους, συγκεκριμένες ώρες που απαντούν στα email: Μπορείτε να ελέγχετε τακτικά αν έχει έρθει κάποιο email υψηλής προτεραιότητας, ώστε να απαντήσετε άμεσα. Αλλά ορίστε μόνο 1-2 περιόδους μέσα στην ημέρα σας, που θα ασχοληθείτε με την απάντηση των υπολοίπων email.
Το email είναι μόνο για τα σημαντικά και, κυρίως, σύντομα μηνύματα: Τα email είναι ιδανικά για τις καθημερινές υποχρεώσεις στην δουλειά. Αν κάποιο email είναι γενικότερου ενδιαφέροντος και απαιτεί μεγαλύτερο κείμενο επικοινωνίας, τότε το καλύτερο είναι να πάρετε το άλλο άτομο τηλέφωνο και να συνεννοηθείτε προφορικά.
Ταξινομήστε τα email σας σε φακέλους: Κάντε ό,τι και το κλασικό ταχυδρομείο. Το κάθε email ανήκει σε κάποια κατηγορία. Στο τέλος της ημέρας μεταφέρετε τα email σας στον αντίστοιχο φάκελο, κρατήστε τα οργανωμένα ακόμα και αν δεν έχετε απαντήσει σε όλα. Αλλιώς είναι πιθανό να χαθούν στον… ορυμαγδό νέων email, να πέσουν πολύ πίσω και να μην τα δείτε ποτέ.
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε
1