Πολιτική

Κομισιόν για Τέμπη: Δεν φταίει ούτε η τρόικα ούτε η ιδιωτικοποίηση

Ήρθαν, είδαν κι έφυγαν οι ειδικοί της Κομισιόν που βρέθηκαν στην Αθήνα μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη και την επικοινωνία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την πρόεδρο της Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, εκπρόσωπος της Κομισιόν αρνήθηκε πως μερίδιο για όσα έγιναν έχουν η τρόικα ή η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Οι συναντήσεις με την αντιπροσωπείας μας στην Αθήνα, ολοκληρώθηκαν. Υπήρξαν πολυάριθμες συναντήσεις με τις Αρχές καθώς και με φορείς στον τομέα των σιδηροδρόμων», τόνισε ο εκπρόσωπος της Κομισιόν Ανταλμπέρ Γιανζ κατά την καθιερωμένη ενημέρωση των ανταποκριτών στις Βρυξέλλες, σήμερα (09.03.2023).

Η αντιπροσωπεία της Κομισιόν είχε συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα υποδομών και μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη.

«Προς το παρόν αυτό που μπορώ να πω γι’ αυτή την επίσκεψη είναι ότι επέτρεψε να προσδιοριστούν και να συζητηθούν οι τομείς στους οποίους η ελληνική κυβέρνηση αναζητεί την υποστήριξη της Επιτροπής. Τώρα θα δούμε τα συμπεράσματα της επίσκεψης όταν θα μπορέσουμε να συζητήσουμε με αυτή την ομάδα και σε αυτό το σημείο μπορεί να μπορούμε να μπούμε σε επιπλέον λεπτομέρειες» προσέθεσε ο εκπρόσωπος.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ότι διαδηλωτές χθες κατηγόρησαν και την τρόικα για το δυστύχημα, η αναπληρώτρια επικεφαλής εκπρόσωπος της Επιτροπής Ντάνα Σπίναντ αναφέρθηκε στο δικαίωμα στη διαμαρτυρία σημειώνοντας ότι το τραγικό γεγονός προκάλεσε μεγάλο πένθος στην Ελλάδα και είναι κατανοητό να εκφράζεται απογοήτευση.

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος για οικονομικά θέματα, Βέρλε Νατς, απάντησε ότι στο πλαίσιο των προγραμμάτων μεταρρύθμισης, η Ελλάδα δεσμεύθηκε να μεταρρυθμίσει τον τομέα μεταφορών και να ευθυγραμμίσει την οργάνωση των υποτομέων με κοινοτικές οδηγίες.

Συμπλήρωσε ότι η αναδιοργάνωση αφορούσε το διαχωρισμό ιδιοκτησίας, διαχείρισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου από τη λειτουργία και παροχή υπηρεσιών που ιδιωτικοποιήθηκαν. Επίσης, ανέφερε ότι αυτό είναι σύμφωνο με κοινοτική νομοθεσία που ισχύει για όλα τα κράτη μέλη.

«Άρα η ιδιωτικοποίηση και το δυστύχημα είναι δύο εντελώς διαφορετικά θέματα» τόνισε η Βέρλε Νατς. Σημείωσε παράλληλα ότι ο κρατικός ΟΣΕ έχει τη διαχείριση των υποδομών και η ιδιωτική Hellenic Train χρησιμοποιεί αυτές τις υποδομές.

Τέλος, επανέλαβε ότι τα ελλείμματα των υποδομών και της διαχείρισής τους είχαν εντοπισθεί και η ελληνική κυβέρνηση στόχευε να τα αντιμετωπίσει και στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Τραγικό «παιχνίδι» της μοίρας για τον Απόστολο Βεσυρόπουλο: Βοήθησε να πολλαπλασιαστούν οι απινιδωτές στη χώρα αλλά «έσβησε» σε παραλία που δεν διέθετε τη σωτήρια συσκευή
Σήμερα υπάρχουν περίπου 70 απινιδωτές στον δήμο Σιθωνίας, ωστόσο στην παραλία που έπαθε ανακοπή ο Απόστολος Βεσυρόπουλος, δεν έχει τοποθετηθεί τέτοιο μηχάνημα
Απόστολος Βεσυρόπουλος 13
Οι τελευταίες δραματικές στιγμές του βουλευτή Απόστολου Βεσυρόπουλου που έπαθε ανακοπή καρδιάς και πέθανε στα 59 του
Ο θάνατός του έχει προκαλέσει μεγάλη θλίψη στον πολιτικό κόσμο με τα συλλυπητήρια μηνύματα να φτάνουν το ένα μετά το άλλο για την ξαφνική αυτή απώλεια
Απόστολος Βεσυρόπουλος 19
Ανδρουλάκης από τα καμένα της Πάτρας: Εξοργιστική η αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης – Η φωτιά μπήκε σε συνοικίες της 3ης μεγαλύτερης πόλης
«Μπορούμε καλύτερα και μπορούμε με πολιτική αλλαγή απέναντι σε αυτή την αλαζονική και αναποτελεσματική Κυβέρνηση» τόνισε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
Νίκος Ανδρουλάκης
4