Πολιτική

Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τα νέα τρένα: Θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία, μέχρι το 2027

Τι θα γίνει με το σύστημα ECTS και πώς θα εποπτεύεται το δίκτυο για να προστατευτεί από κλοπές 

Για τα νέα τρένα της Hellenic Train και το για πότε θα έρθουν, μετά τη συμφωνία που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μίλησε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Όπως είπε, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του Star, η συμφωνία παραχώρησης της ΤΡΕΝΟΣΕ στην κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας (επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ) ούτε τρένα προέβλεπε ούτε κάτι άλλο. «Δουλέψαμε μεθοδικά με τον κ. Σταϊκούρα  για να έρθουν τα νέα τρένα» τόνισε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης για την προεργασία που είχε γίνει. 

Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα ανέφερε αρχικά ότι «θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία», αλλά παρέπεμψε στη συνέχεια στη δήλωση του πρωθυπουργού ότι θα τα έχουμε μέχρι το 2027. «Τα αποκαλούμενα “ασημένια βέλη” ήταν τρένα 35ετίας. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε 1,7 βλάβες ανά ημέρα… Όταν έχεις μεταχειρισμένα τρένα εκείνης της εποχής, σίγουρα δεν έχεις τα τρένα που υπάρχουν τώρα» τόνισε.  

Τι θα γίνει με το σύστημα ECTS  

Για το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, ECTS, αυτό θα είναι  εγκατεστημένο πλέον σε όλα τα καινούρια τρένα και δεν θα προστίθεται στον εξοπλισμό των παλαιότερων ενώ παράλληλα προχωράει και η εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης στο σύνολο του δικτύου. 

«Και τα δύο θα  προχωρήσουν. Θα αυξήσουμε τη χωρητικότητα του δικτύου» ανέφερε ο κύριος Κυρανάκης. «Θα φέρουμε στην Ελλάδα σύγχρονα μέσα εκπαίδευσης» πρόσθεσε για το προσωπικό των σιδηροδρόμων.   

Για το κόστος του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων ανέφερε ότι οι Ιταλοί θα δαπανήσουν 360 εκατομμύρια ευρώ και η Ελλάδα 400 εκατομμύρια.  Πρόκειται για ποσό που αφορά όπως διευκρίνισε τα έργα αποκατάστασης του δικτύου για τις καταστροφές της κακοκαιρίας Ντάνιελ, αλλά συμπλήρωσε ότι «προχωράμε και σε άλλα έργα όπως στα Σεπόλια».

Πώς θα εποπτεύεται το δίκτυο και η προστασία από κλοπές 

Ο κύριος Κυρανάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι χρειάζεται προστασία του σιδηροδρομικού δικτύου και από τις κλοπές «γιατί νομίζουμε ότι με την τηλεδιοίκηση όλα είναι λυμένα, αλλά αν κοπεί ένα καλώδιο στο συγκεκριμένο τμήμα δε λειτουργεί η τηλεδιοίκηση».

Τα μέτρα  όπως είπε είναι οι συστηματικές περιπολίες στις γραμμές, η επιτήρηση με drone, η άμεση κλήση στην Αστυνομία σε εντοπισμό υπόπτων στις γραμμές, η αξιοποίηση της αυστηροποίησης του ποινικού πλαισίου κ.ά.  

«Ό,τι μπορεί να οδηγήσει σε κίνδυνο ζωής μπορεί να οδηγήσει ανθρώπους στη  φυλακή. Θα κάνουμε και έργα περίφραξης, ειδικά σε περιοχές όπου έχουμε και περιστατικά λιθοβολισμού των τρένων» κατέληξε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών στη συνέντευξή του στο Star.             

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν χαρίζει τη δυναμική που καταγράφει – Τι ισχύει για τη συνεργασία με Κασσελάκη
Τα στελέχη του Κινήματος Δημοκρατίας σημειώνουν ότι δεν πρόκειται για εκλογική συνεργασία, ευελπιστούν ωστόσο ότι μέσα από αυτή την κίνηση θα προκύψει η δημιουργία ενός «αλλού πόλου»
Ο Στέφανος Κασσελάκης και η Ζωή Κωνσταντοπούλου
Τo αίτημα Μητσοτάκη στη Μελόνι για σύγχρονα τρένα από τη Hellenic Train και το «καμπανάκι» για την αμυντική συνεργασία της με τον Ερντογάν
Στη Ρώμη σήμερα ο Μητσοτάκης - Η ατζέντα της συνάντησης με την Ιταλίδα ομόλογό του - Αδειάζει η «κλεψύδρα» για τη σύσταση Προανακριτικής
Κυριάκος Μητσοτάκης με Τζόρτζια Μελόνι 1
«Βόμβα» από Φάμελλο και κόντρα με Παππά: «Ο Κασσελάκης με καθαίρεσε από την προεδρία της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ με πραξικόπημα»
Η κόντρα Φάμελλου - Παππά, σύμφωνα με πληροφορίες, ξεκίνησε από τη συζήτηση στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ για την κατάργηση των τάσεων
Σωκράτης Φάμελλος και Νίκος Παππάς