Πολιτική

Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τα νέα τρένα: Θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία, μέχρι το 2027

Τι θα γίνει με το σύστημα ECTS και πώς θα εποπτεύεται το δίκτυο για να προστατευτεί από κλοπές 

Για τα νέα τρένα της Hellenic Train και το για πότε θα έρθουν, μετά τη συμφωνία που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μίλησε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Όπως είπε, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του Star, η συμφωνία παραχώρησης της ΤΡΕΝΟΣΕ στην κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας (επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ) ούτε τρένα προέβλεπε ούτε κάτι άλλο. «Δουλέψαμε μεθοδικά με τον κ. Σταϊκούρα  για να έρθουν τα νέα τρένα» τόνισε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης για την προεργασία που είχε γίνει. 

Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα ανέφερε αρχικά ότι «θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία», αλλά παρέπεμψε στη συνέχεια στη δήλωση του πρωθυπουργού ότι θα τα έχουμε μέχρι το 2027. «Τα αποκαλούμενα “ασημένια βέλη” ήταν τρένα 35ετίας. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε 1,7 βλάβες ανά ημέρα… Όταν έχεις μεταχειρισμένα τρένα εκείνης της εποχής, σίγουρα δεν έχεις τα τρένα που υπάρχουν τώρα» τόνισε.  

Τι θα γίνει με το σύστημα ECTS  

Για το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, ECTS, αυτό θα είναι  εγκατεστημένο πλέον σε όλα τα καινούρια τρένα και δεν θα προστίθεται στον εξοπλισμό των παλαιότερων ενώ παράλληλα προχωράει και η εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης στο σύνολο του δικτύου. 

«Και τα δύο θα  προχωρήσουν. Θα αυξήσουμε τη χωρητικότητα του δικτύου» ανέφερε ο κύριος Κυρανάκης. «Θα φέρουμε στην Ελλάδα σύγχρονα μέσα εκπαίδευσης» πρόσθεσε για το προσωπικό των σιδηροδρόμων.   

Για το κόστος του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων ανέφερε ότι οι Ιταλοί θα δαπανήσουν 360 εκατομμύρια ευρώ και η Ελλάδα 400 εκατομμύρια.  Πρόκειται για ποσό που αφορά όπως διευκρίνισε τα έργα αποκατάστασης του δικτύου για τις καταστροφές της κακοκαιρίας Ντάνιελ, αλλά συμπλήρωσε ότι «προχωράμε και σε άλλα έργα όπως στα Σεπόλια».

Πώς θα εποπτεύεται το δίκτυο και η προστασία από κλοπές 

Ο κύριος Κυρανάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι χρειάζεται προστασία του σιδηροδρομικού δικτύου και από τις κλοπές «γιατί νομίζουμε ότι με την τηλεδιοίκηση όλα είναι λυμένα, αλλά αν κοπεί ένα καλώδιο στο συγκεκριμένο τμήμα δε λειτουργεί η τηλεδιοίκηση».

Τα μέτρα  όπως είπε είναι οι συστηματικές περιπολίες στις γραμμές, η επιτήρηση με drone, η άμεση κλήση στην Αστυνομία σε εντοπισμό υπόπτων στις γραμμές, η αξιοποίηση της αυστηροποίησης του ποινικού πλαισίου κ.ά.  

«Ό,τι μπορεί να οδηγήσει σε κίνδυνο ζωής μπορεί να οδηγήσει ανθρώπους στη  φυλακή. Θα κάνουμε και έργα περίφραξης, ειδικά σε περιοχές όπου έχουμε και περιστατικά λιθοβολισμού των τρένων» κατέληξε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών στη συνέντευξή του στο Star.             

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Μαρινάκης για την έκθεση Καρώνη για τα Τέμπη: «Σήμερα το αφήγημα της συγκάλυψης σύσσωμης της αντιπολίτευσης κατέρρευσε με κρότο»
«Σήμερα ως προς την πραγματογνωμοσύνη μπαίνει ένα επίσημο με στοιχεία με τεκμηρίωση και επιστημονικά δεδομένα τέλος στην πιο χυδαία προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης»
Ο Παύλος Μαρινάκης 3
Η γκρίνια στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, τα «αγκάθια» στον δρόμο για το συνέδριο και οι «παιδικές αρρώστιες της αριστεράς»
Η εσωκομματική αντιπολίτευση ασκεί κριτική στην ηγεσία του κόμματος, παρά το γεγονός ότι όλοι αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για διαφωνίες. 
Ο Παύλος Πολάκης, ο Σωκράτης Φάμελλος και ο Νίκος Παππάς
Δημοσκόπηση Interview: Στις 15,9 μονάδες η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Στην τέταρτη θέση έπεσε η Πλεύση Ελευθερίας
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση στο ερώτημα «ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύεστε περισσότερο για τη διακυβέρνηση της χώρας», ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο «κανένας»
Κάλπη με ψηφοδέλτια στις εκλογές 4
Τι περιλαμβάνει η νέα συμφωνία με την Ιταλία για τα τρένα και ποιες δεσμεύσεις αναλαμβάνει η Ελλάδα – Το παρασκήνιο της υπογραφής της
Στις «ράγες» του ελληνικού σιδηρόδρομου επενδύσεις 360 εκατ. ευρώ από τη Hellenic Train - Μέχρι το 2027 η Ελλάδα θα έχει παραλάβει τα νέα τρένα
Κυριάκος Μητσοτάκης / Τζόρτζια Μελόνι