Site icon NewsIT
12:53 Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Με κόκκινα γαρίφαλα οι βουλευτές του ΚΚΕ στην Ολομέλεια!

Με κόκκινο γαρίφαλο στο πέτο εμφανίστηκαν οι βουλευτές του ΚΚΕ στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου συζητείται το ασφαλιστικό-φορολογικό νομοσχέδιο.

Με μία συμβολική κίνηση οι βουλευτές του ΚΚΕ θέλησαν με αυτόν τον τρόπο να τιμήσουν την Εργατική Πρωτομαγιά, που λόγω Πάσχα μεταφέρθηκε για τις 8 Μαΐου.

Φωτό: Eurokinissi

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version