Πολιτική

Στα 3 εκατ. ευρώ η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη!

- Το παραδέχθηκε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσβελώνη στη Βουλή
- Οι πληγέντες πελάτες δεν έχουν κινηθεί εναντίον της εταιρείας γιατί αντιλαμβάνονται σύμφωνα την υφυπουργό ότι το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό, αλλά ευρωπαϊκό
- Μεγαλύτερη η ζημια από αυτή που λέει η κυβέρνηση, δηλώνει ο Κωστής Χατζηδάκης

Στα 3 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το «μάρμαρο» της ζημίας από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από τους πρόσφυγες και μετανάστες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, που κατέθεσε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσβελώνη στην Βουλή κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υπολογίσει τη ζημία της εταιρείας για τις καταλήψεις των γραμμών από τους πρόσφυγες και μετανάστες στην Ειδομένη σε δύο εκατομμύρια ευρώ για το διάστημα από 19 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου του 2015 και σε ένα εκατομμύριο ευρώ επίσης το χρονικό διάστημα, ενός μηνός, από 19 Μαρτίου ως 19 Απριλίου του 2016.

Η υφυπουργός, υποστήριξε πως την ζημία αυτή, η εταιρεία εκτιμά ότι μπορεί να καλυφθεί από την αύξηση του εμπορευματικού έργου της το επόμενο διάστημα, εκτίμησε ότι έως το Πάσχα το πρόβλημα θα έχει λυθεί, επεσήμανε πως οι πληγέντες πελάτες δεν έχουν κινηθεί εναντίον της εταιρείας ζητώντας αποζημιώσεις καθώς αντιλαμβάνονται ότι το πρόβλημα δεν ελληνικό αλλά ευρωπαικό… και σημείωσε ότι η υπερ-πήδηση του σταθμού της Ειδομένης γίνεται μέσω της εναλλακτικής γραμμής με την Βουλγαρία που έχει κόστος 1.000 με 1.300 ευρώ ανά συρμό.

Ο βουλευτής της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης, χαρακτήρισε «δοξασίες» τις εκτιμήσεις της ζημίας που κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ζημία είπε είναι πολύ μεγαλύτερη και τα στοιχεία έχουν παρουσιαστεί σε όλον τον Τύπο. Τόνισε ότι τα τρία εκατομμύρια ευρώ ζημία, δεν είναι μικρό ποσό για μια εταιρεία που είναι οριακά ισοσκελισμένη και κερδοφόρα. Και αναρωτήθηκε πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να διατηρήσει ανοικτή την γραμμή. «Δεν σας λέμε», είπε, «να κάνετε απολύτως τίποτα άλλο διαφορετικό από αυτό που κάνατε όταν η γραμμή ανοίγει. Δεν μπορεί να ανοίγετε την γραμμή για λίγες ώρες, ή ημέρες και να την διατηρήσετε ανοικτή στη συνέχεια. Δεν έχετε σχεδιασμό».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Πώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατέληξε στους Πλεύρη, Θεοχάρη, Ανδριανό και Δερμεντζόπουλο – Το ταξίδι στα Χανιά που δεν έγινε
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρέμεινε στην Αθήνα μέχρι να επιλέξει τα νέα πρόσωπα και να διευθετήσει όλες τις νέες αλλαγές - Το κρίσιμο νομοσχέδιο για το Μεταναστευτικό
Κυριάκος Μητσοτάκης και Θάνος Πλεύρης 58
Η πορεία του νέου υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου Θάνου Πλεύρη - Η νομική, το ιατρικό δίκαιο και το χαρτοφυλάκιο επί κορονοϊού
 Τον Αύγουστο του 2021 ανέλαβε πρώτη φορά χαρτοφυλάκιο, αυτό του Υπουργείου Υγείας, αντικαθιστώντας τον Βασίλη Κικίλια που είχε μετακινηθεί σε αυτό του Τουρισμού
Ο Θάνος Πλεύρης 11
Ο Θάνος Πλεύρης νέος υπουργός Μετανάστευσης: Ποιοι είναι οι νέοι υφυπουργοί, τη Δευτέρα η ορκωμοσία
Υφυπουργός Εξωτερικών αναλαμβάνει ο Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ο Γιάννης Ανδριανός και Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης ο Χρήστος Δερμεντζόπουλος
Ο Θάνος Πλεύρης 63