Πολιτική

Βιωματικές ποινές σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία! – Δυο άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα στο δρόμο!

- Μέσω των βιωματικών ποινών σε νοσοκομεία ο παραβάτης θα παραδειγματίζεται και θα συνειδητοποιεί τι έκανε
- Παρακάλια από τον υπουργό Μεταφορών στις εταιρείες που εκμεταλλεύονται τις εθνικές οδούς να βάλουν κάμερες
- Στην Ελλάδα κάθε μέρα δυο άνθρωποι πεθαίνουν στον δρόμο και τρείς μένουν με μόνιμη αναπηρία

 

Την υιοθέτηση των βιωματικών ποινών σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία ατυχήματα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με τον υφυπουργό, Νίκο Μαυραγάνη.

Ο κ. Μαυραγάνης ανακοίνωσε ότι το υπουργείο εξετάζει την υιοθέτηση βιωματικών ποινών σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία ατυχήματα, όπως υπηρεσίες σε νοσηλευτικά ιδρύματα. «Με αυτόν τον τρόπο, ο παραβάτης θα συνειδητοποιεί τι προκάλεσε, θα παραδειγματίζεται», υποστήριξε ο κ. Μαυραγάνης, σημειώνοντας, ωστόσο, πως ύψιστη προτεραιότητα για τη μείωση των τροχαίων αποτελεί η κατάλληλη ενημέρωση και παιδεία. Σε αυτό το πλαίσιο, ανέφερε πως θα ξεκινήσει η εφαρμογή της διαδικτυακής πλατφόρμας e-drive academy, καθώς και άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Επίσης, υφυπουργός Μεταφορών σχολίασε αρνητικά την έλλειψη καμερών παρακολούθησης ταχύτητας στις εθνικές οδούς, λόγω έλλειψης διαθέσιμων κονδυλίων, ζητώντας τη συνδρομή των εταιρειών παραχώρησης.

Tα τροχαία δυστυχήματα: Στην Ελλάδα, δύο άνθρωποι χάνουν κάθε μέρα τη ζωή τους στον δρόμο

«Την πρώτη αιτία θανάτου, παγκοσμίως, αποτελούν τα τροχαία δυστυχήματα σε ηλικίες μεταξύ 15-29 ετών, τη δεύτερη μεταξύ 5-14 ετών και την τρίτη μεταξύ 30-44 ετών» σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο αναπληρωτής επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, Αργύρης Περουλάκης, τονίζοντας πως επιδίωξη της ΕΕ είναι η μείωση των θανάτων από τροχαία κατά 50% έως το 2020.

Σε ό,τι αφορά το διάστημα 2005-2014, ο αριθμός των τροχαίων θανάτων στην ΕΕ μειώθηκε περισσότερο από 50% μεταξύ 10-34 χρονών και αυξήθηκε για τους ηλικιωμένους άνω των 85 ετών.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, δύο άνθρωποι χάνουν κάθε μέρα τη ζωή τους στον δρόμο, άλλοι τρεις μένουν με μόνιμη αναπηρία, και την περίοδο 2004-2014, 14.665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο και 19.164 τραυματίστηκαν σοβαρά.

Σε ό,τι αφορά τον οικονομικό αντίκτυπο των τροχαίων δυστυχημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Περουλάκης, «το παγκόσμιο κόστος των τροχαίων υπολογίζεται σε περίπου 518 δισεκατομμύρια δολάρια (WHO), στην Eυρώπη για κάθε ένα άτομο που σκοτώνεται επτά άτομα θα χρειαστούν ιατρική φροντίδα (ΕU) και στην Ελλάδα το ετήσιο εθνικό κόστος των τροχαίων δυστυχημάτων εκτιμάται μεταξύ 1,5 και 4,% του ΑΕΠ~ 3,41 δισ. ευρώ (HITE)».

Όπως επεσήμανε ο κ. Περουλάκης, τα προβλήματα στον τομέα της οδικής ασφάλειας είναι κοινά σε όλες τις χώρες της ΕΕ, γι’ αυτό και η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να βοηθήσει τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών να συνεργάζονται μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν στοιχεία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, συμπλήρωσε, θα επιδιωχθεί η λήψη των εξής μέτρων: Εθνική συνεργασία, ανταλλαγή υποδειγματικών πρακτικών, έρευνα και μελέτες, εκστρατείες ευαισθητοποίησης του κοινού και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θέσπιση ρυθμίσεων.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
ΠΑΣΟΚ: Ο Νίκος Ανδρουλάκης στρέφεται στα παλιά στελέχη για να αντιμετωπίσει τον Αλέξη Τσίπρα
Οι συναντήσεις αυτές έχουν να κάνουν και με την συζήτηση που θα γίνει την Πέμπτη για τα θέματα εξωτερικής πολιτικής, όπου ο Νίκος Ανδρουλάκης αναμένεται να ανεβάσει ιδιαίτερα τους τόνους
Νίκος Ανδρουλάκης 1
Ράμος, Τσιριγώτη, Καλογήρου στο Ινστιτούτο Αλέξης Τσίπρας – Στενές οι επαφές με την Όλγα Γεροβασίλη
«Η Νέα Δημοκρατία δεν αντέχει έναν άνθρωπο ο οποίος αγωνίζεται για την αλήθεια και τη Δικαιοσύνη - που είναι πυρήνας του κράτους δικαίου άρα και της Δημοκρατίας -, να διαμαρτύρεται και να πετυχαίνει μια νίκη εκεί»
Αλέξης Τσίπρας 3
Πεδίο αντιπαράθεσης το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη: Η «περίεργη» σιωπή του Νίκου Δένδια και τα ονόματα των 57 θυμάτων των Τεμπών
Η νομοθετική ρύθμιση θα κατατεθεί στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί έως την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου
Σύνταγμα 16
«Πονοκέφαλο» στο ΠΑΣΟΚ προκαλούν οι δημοσκοπήσεις και το κόμμα Τσίπρα: «Είναι μια “φούσκα”»
Η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ θεωρούν ότι οι εντυπώσεις που δημιουργούνται στην κοινή γνώμη για την δημιουργία του κόμματος Τσίπρα από τις δημοσκοπήσεις είναι αναντίστοιχες της πραγματικής εικόνας
Ο Νίκος Ανδρουλάκης 1
«Πόλεμος» για το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη: Το «φρένο» ΠτΔ και η «καυτή πατάτα» της συντήρησης στον Νίκο Δένδια
Κατατίθεται τις επόμενες ημέρες η τροπολογία της κυβέρνησης που βάζει τέλος στο μπάχαλο των συναρμοδιοτήτων για το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη
Το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη 47