Δύο μήνες "γεμάτοι" μέχρι ο πληθυσμός να αρχίσει να αποκτά ανοσία στον κορονοϊό. Αρχίζουν από τις αρχές του Ιανουαρίου οι εμβολιασμοί. Τι θα γίνει με την εστίαση.
Γιατί οι ειδικοί εισηγούνται κλειστά σχολεία και μετά τα Φώτα; Γιατί δεν αποτελεί έκπληξη το ότι οι Βρετανοί ξεκινούν από αύριο κιόλας (κυριολεκτικά) τους εμβολιασμούς; Μια ενημέρωση που "έβγαλε" πολλές ειδήσεις από Παπαευαγγέλου και Μαγιορκίνη.