Μαρίνα Λαμπροπούλου: Στο «Dancing with the stars» δεν πέρασα καλά γιατί υπήρχε μία τοξικότητα
«Προτιμώ να είμαι μόνη μου παρά να αναλώνομαι σε άτομα και καταστάσεις τοξικές και χαμηλού επιπέδου που δεν είναι στον χαρακτήρα μου», είπε ακόμα