Με τη "βούλα" του Ελεγκτικού Συνεδρίου το αυτόνομο ψηφιακό σήμα της ΕΡΤ - Παππάς: Η ΕΡΤ ξεπερνά τις αδυναμίες
Την προμήθεια των 135 ψηφιακών πομπών για την ΕΡΤ ενέκρινε το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Το υπουργείο επισημαίνει επίσης πως ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας καθίσταται ανεξάρτητος από την Digea, ολοκληρώνοντας το δικό του δίκτυο ψηφιακών πομπών και εξοικονομώντας 1,6 εκατ. ευρώ ετησίως.