Κίτρινα γάντια και μηνύματα στην Κούνεβα από τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία! [pics. vid]
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εξω απο το υπουργείο Υγείας πραγματοποιούν αυτή την ωρα περισσότερες απο 30 καθαρίστριες και εργολαβικοι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία καταγγέλλοντας το νεο διαγωνισμό που προκηρύσσει το υπουργείο για τις προσλήψεις στη δημόσια υγεία και τη μηδενική μοριοδότηση τους που τους αφήνει κυριολεκτικά στο δρόμο.