Κυβερνητικό πρόγραμμα σε… συνέχειες από τη ΝΔ – Στη Σερβία ο Μητσοτάκης
Το πρώτο κυβερνητικό της πρόγραμμα δημοσιοποίησε η ΝΔ, επιλέγοντας ένα θέμα που άπτεται της προστασίας του περιβάλλοντος – και της οικονομίας – ενώ σειρά έχουν στη συνέχεια η παιδεία και η υγεία έως το τέλος του μήνα, αφού πρώτα θα έχουν ανακοινωθεί οι νέοι υποψήφιοι που θα στελεχώσουν τα ψηφοδέλτια της ΝΔ για τις βουλευτικές εκλογές – όποτε κι αν γίνουν αυτές.