Η στιγμή προκάλεσε έκπληξη στο κοινό με πρώτο από όλους τον βασιλιά Φελίπε, στον οποίο είχαν εστιάσει οι κάμερες ακριβώς εκείνη τη στιγμή, ο οποίος προέδρευε της τελετής
«Καίω αυτή τη σημαία σε ένδειξη διαμαρτυρίας εναντίον αυτού του παράνομου φασίστα προέδρου που έχει έδρα αυτό το οίκημα», είπε χρησιμοποιώντας τηλεβόα ο διαδηλωτής