Τέσσερις δύτες βούτηξαν το πρωί στα παγωμένα νερά του Θερμαϊκού προκειμένου να «ψαρέψουν» για ακόμα μία φορά, τις τελευταίες μέρες, τα ηλεκτρικά πατίνια που πέταξαν ασυνείδητοι, στον βυθό της θάλασσας...
Περισσότερα από σαράντα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία πέταξαν ασυνείδητοι στα νερά του Θερμαϊκού Κόλπου, θα κληθούν να... ψαρέψουν μέσα στις επόμενες ημέρες οι υπηρεσίες του τμήματος Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης.