Πέμπτη, 25 Απρ.
21oC Αθήνα

Facebook – Meta: Η φωτογραφία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με το νέο λογότυπο της εταιρείας του

Facebook – Meta: Η φωτογραφία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με το νέο λογότυπο της εταιρείας του

Μετά τις ανακοινώσεις του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, έρχεται μια νέα εποχή για το Facebook και τους δισεκατομμύρια χρήστες του. Ο CEO της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης από την Πέμπτη ξεκίνησε να παρουσιάζει το νέο του «επαναστατικό» εγχείρημα στον κόσμο των social media, το Meta. 

Εμφανώς ενθουσιασμένος και με φόντο το λογότυπο του Meta, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ «καλωσόρισε» την νέα εποχή του Facebook, με μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. «Γεια σου, Meta», γράφει η λεζάντα της φωτογραφίας, ενώ πίσω από τον CEO του Facebook βρίσκεται μια μεγάλη πινακίδα την επωνυμία Meta. 

Την Πέμπτη (28/10) o Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε ένα νέο «επαναστατικό» κεφάλαιο για τον κόσμο των social media και το Facebook. Πρόκειται για το «Meta», το οποίο παραπέμπει στο metaverse, μια νέα πολιτική της εταιρείας που συνδυάζει την εικονική πραγματικότητα με τις τεχνολογίες, όσον αφορά σε εργασία και διασκέδαση. Σύμφωνα με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το νέο του εγχείρημα συνιστά το μέλλον του Ίντερνετ και το «Meta» θα ελέγχει Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger. 

Δείτε την ανάρτηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ:

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mark Zuckerberg (@zuck)

Αξίζει να σημειωθεί ότιοι αλλαγές έρχονται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενης της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει τα παιδιά και προκαλεί διαιρέσεις.

Πάντως, ο Μάρκ Ζάκερμπεργκ μιλάει για το metaverse εδώ και μερικούς μήνες και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

Η αλλαγή δεν θα επηρεάσει το όνομα και το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, δηλαδή η μπλε εφαρμογή θα… συνεχίσει να λέγεται «Facebook».Ωστόσο θα σημαίνει ταυτόχρονα μια νέα ταυτότητα. Μια νέα «ομπρέλα» στην ουσία κάτω από την οποία θα βρίσκονται το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger. 

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις