Στην διαδικτυακή αυτή έρευνα που έγινε σε 3500 χρήστες από Γαλλία, Βραζιλία, Ιταλία, Ισπανία, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ το 90% απάντησε οτι παρακολουθεί video online μέσα από την οθόνη του tablet τους.
Σύμφωνα με σύμβουλο της εταιρείας Επικοινωνίας και Ψυχαγωγίας, Accenture, «οι καταναλωτές δεν μπορούν να βλέπουν πια μόνο τηλεόραση. Η άνοδος των παράλληλων δραστηριοτήτων την ώρα που παρακολουθούμε τηλεόραση καταδεικνύει ότι η γραμμική προβολή τηλεοπτικού προγράμματος χάνει την αποδοχή της στους «εξελιγμένους» χρήστες και αυτό το γεγονός αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς περιεχομένου».
Τέλος το 77% των χρηστών που πήραν μέρος στην έρευνα, δηλώνει ότι ενώ βλέπει τηλεόραση παρακολουθεί παράλληλα και μία φορητή συσκευή ενώ η πλειοψηφία των χρηστών tablets τόνισε, ότι η παράλληλη χρήση συνδέεται με την εκπομπή που παρακολουθούν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ