Τεχνολογία

Ο Murdoch παραδέχεται τα λάθη που έγιναν στο MySpace!

Ο Rupert Murdoch, ο Διευθύνων σύμβουλος της News Corp παραδέχθηκε στο Twitter τα λάθη που έκανε με το Myspace.

Mέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, ο Διευθύνων σύμβουλος της News Corp, Rupert Murdoch, αναγνώρισε δημόσια την αποτυχία του MySpace, γράφοντας οτι έγιναν οι λάθος χειρισμοί,

Η News Corp. αγόρασε το 2005 το MySpace έναντι 580 εκατομμυρίων δολαρίων όμως όπως παραδέχθηκε οι κινήσεις που έγιναν δεν ήταν σωστές με αποτέλεσμα να το πουλήσει το 2011 για 35 εκατομμύρια δολάρια.

Παρά την όχι και τόσο επιτυχημένη πορεία του site, πάντα από οικονομικής πλευράς, το Myspace, είναι ακόμα αρκετά δημοφιλές στους χρήστες αφού σύμφωνα με την Nielsen  βρίσκεται στην πέμπτη θέση στην κατάταξη για το 2011.

Τέλος μπορεί ο Murdoch να είχε δει από νωρίς την άνοδο των κοινωνικών δικτύων, όμως όπως δείχνουν οι κινήσεις της εταιρίας του δεν ήταν αρκετές για να μπορέσει να κερδίσει από το MySpace.
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber