Τεχνολογία

Οι Έλληνες χρήστες πρώτοι στην Ευρώπη στο μπλοκάρισμα των διαδικτυακών διαφημίσεων

Όλο και περισσότεροι οι χρήστες χρησιμοποιούν κάποιο software το οποίο δεν επιτρέπει στις διαδικτυακές διαφημίσεις να εμφανίζονται την ώρα που σερφάρουν στο διαδίκτυο

Σύμφωνα με έρευνα, ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί 41% παγκοσμίως σε σύγκριση με την περσινή χρονιά και πλέον οι χρήστες που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα software αγγίζουν τα 200 εκατομμύρια κάθε μήνα, γεγονός που κοστίζει δισεκατομμύρια στις διαφημιστικές αφού τους κόστισε μόνο το 2015 πάνω από 21.8 δισ. δολάρια.

Για το 2016 οι PageFair και Adobe προβλέπουν ότι οι διαφημιστικές θα χάσουν από το ad blocking πάνω από 40 δισ. δολάρια.

 
Στην Ευρώπη ο αριθμός χρήσης ad blocking αγγίζει το 35% (77 εκατομμύρια) των χρηστών που μπαίνει στο ίντερνετ ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ad block software στην Ευρώπη, καθώς το 37% των ενεργών χρηστών της (2.4 εκατομμύρια) το έχουν εγκατεστημένο.
 
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi