Χωρίς κατηγορία

Πως εξαφανίστηκε ο άνθρωπος του Νεάντερταλ;

Όχι δεν ήταν οι φυσικές καταστροφές. Δεν ήταν τα ηφαίστεια και η αύξηση της θερμοκρασίας.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο άνθρωπος του Νεάντερταλ εξαφανίσθηκε επειδή εμφανίσθηκε ο Homo sapiens. Ο “σύγχρονος άνθρωπος” άρχισε να μεταναστεύει μαζικά από την Αφρική προς την Ευρώπη και να εκτοπίζει τους ανθρώπους του Νεάντερταλ.

Ήταν τόσο μεγάλη η απειλή για τους ανθρώπους του Νεάντερταλ, που ακόμη και η μεγαλύτερη ηφαιστειακή έκρηξη που συνέβη στη γη πριν από 40.000 χρόνια, και ανέτρεψε τα πάντα, δεν τους επηρέασε τόσο, όσο η εμφάνιση του Homo sapiens.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iatropedia.com

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα