Υγεία

Ζάχαρο: Οι ξηροί καρποί και η ιδιαιτερότητα που έχει το αμύγδαλο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για τους περισσότερους από εμάς, οι ξηροί καρποί μπορεί να είναι συνδεδεμένοι με την αύξηση του βάρους, επειδή έχουν κατά κανόνα αρκετές θερμίδες. Ως εκ τούτου τους αποφεύγουμε εντελώς, αλλά αυτό είναι λάθος.

Σε μια ισορροπημένη διατροφή, οι ξηροί καρποί μπορούν να συμβάλλουν θετικά στην υγεία μας.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και τα αμύγδαλα και η θετική τους επίδραση στο ζάχαρο. Πρόκειται για μια εξαιρετική πηγή πολλών βιταμινών και ανόργανων συστατικών, συμπεριλαμβανομένων της βιταμίνης Ε.

Επίσης αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών, ινών, ριβοφλαβίνης και ασβεστίου. Στην πραγματικότητα, «τα αμύγδαλα είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών απ’ όλους τους καρπούς με κέλυφος», λέει ο O’Shea Kochenbach, διαιτολόγος στη Βοστόνη των ΗΠΑ.

Γιατί είναι επωφελή για τα άτομα με πρόβλημα στο ζάχαρο

Τα αμύγδαλα είναι θρεπτικά για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά έχουν μοναδικά οφέλη για τους πάσχοντες από διαβήτη. «Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αμύγδαλα μπορούν να περιορίσουν την αύξηση της γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα και των επιπέδων ινσουλίνης μετά τα γεύματα», λέει ο Kochenbach.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Metabolism, έδειξε ότι η κατανάλωση περίπου 45 γραμμαρίων αμυγδάλων ρίχνει τις τιμές της ινσουλίνης και της γλυκόζης.

Μειώνουν τις πιθανότητες για διαβήτη τύπου 2

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και πειραματικές μελέτες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη μαγνησίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ενός ατόμου να αναπτύξει διαβήτη τύπου 2.

Κάνουν καλό στην καρδιά

Τα αμύγδαλα μπορεί να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αυτό είναι σημαντικό για τα άτομα με διαβήτη, διότι, σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καρδιάς, τα άτομα με διαβήτη διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου.

«Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, το οποίο είναι το ίδιο είδος λίπους με εκείνο στο ελαιόλαδο, το οποίο είναι γνωστό για τα οφέλη του στην υγεία της καρδιάς. Μια μερίδα αμυγδάλων περιέχει περίπου 13 γραμμάρια ακόρεστου λίπους και μόνο 1 γραμμάριο κορεσμένου λίπους», λέει ο Kochenbach.

Οι ξηροί καρποί είναι μια υψηλής θερμιδικής αξίας σνακ, αλλά, όταν καταναλώνονται με μέτρο (περίπου 23-45 γραμμάρια) δεν συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Μέχρι πόσα αμύγδαλα συνιστάται να τρώτε

Καλό είναι να καταναλώνετε καθημερινά περίπου 23 αμύγδαλα που περιέχουν 161 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών.

Πηγή: medicalnewstoday.com

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Hydra Shot και New Born C: Το δίδυμο της λάμψης για υγιή και ανανεωμένη επιδερμίδα το καλοκαίρι
Η βαθιά ενυδάτωση και η αντιοξειδωτική προστασία συνδυάζονται σε δύο σύγχρονες, μη επεμβατικές θεραπείες που χαρίζουν άμεσα φωτεινότητα, φρεσκάδα και νεανική όψη στην επιδερμίδα
Πηγή φωτό: iStock
Ενέσιμες θεραπείες κατά της παχυσαρκίας: Τι προσφέρουν και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασθενείς
Οι νέες φαρμακευτικές επιλογές συμβάλλουν σημαντικά στη διαχείριση του σωματικού βάρους, αλλά η αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται από την ιατρική παρακολούθηση και τον συνδυασμό τους με σωστή διατροφή και άσκηση
Πηγή φωτό: iStock
Smartwatches: μια νέα τεχνολογία σύμμαχος της καρδιάς μας
Γράφει ο Δημήτρης Τσιαχρής, Καρδιολόγος - Επεμβατικός Ηλεκτροφυσιολόγος, Επίκουρος Καθηγητής Καρδιολογίας, Επιστημονικά Υπεύθυνος Εργαστηρίου Βηματοδότησης και Ηλεκτροφυσιολογίας του Πρότυπου Κέντρου Καρδιάς και Αγγείων «Athens Heart Center», Ιατρικό Κέντρο Αθηνών
Man use smart watch for health care technology monitoring, ai analysis body to report and check health. Application track health Concept