Για τα τέλη κυκλοφορίας οι πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνεται προσπάθεια να βρεθεί τρόπος να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλα κυβισμού (πάνω 2.000 κυβικά) αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2.000.
Η προσπάθεια έγκειται στην εφαρμογή του μέτρου χωρίς, όμως, να μειωθούν τα έσοδα τα οποία υπολογίζονται σε 1,1 δισ. ευρώ.
Αν αυτό δεν καταστεί εφικτό, τότε τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι ίδια με τα φετινά.
Οσον αφορά στο επίδομα θέρμανσης, οι πληροφορίες αναφέρουν, ότι καταβάλλεται προσπάθεια να γίνει μία διάκριση και ανακατανομή συνεπώς ανάμεσα στις ορεινές και τις πεδινές περιοχές, ούτως έστω οι κάτοικοι των ορεινών που καταναλώνουν περισσότερο πετρέλαιο να ενισχυθούν περισσότερο από εκείνους των πεδινών.
Αν επιλυθούν τα τεχνικά προβλήματα που υπάρχουν, θα γίνει η ανακατανομή. Αν όχι τότε θα ισχύσει το περσινό σύστημα.
Αύριο τα τέλη κυκλοφορίας και το επίδομα θέρμανσης! Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής
Αύριο, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα δοθούν στη δημοσιότητα τα νέα τέλη κυκλοφορίας, καθώς και ο τρόπος κατανομής του επιδόματος θέρμανσης.
Τριμερής συνάντηση Σι Τζινπίνγκ, Μακρόν και Φον ντερ Λάιεν: Ο γάλλος πρόεδρος τάσσεται με την ισοτιμία εμπορικών συναλλαγών Ευρώπης – Κίνας
ΟΟΣΑ: Αυξήθηκαν κατά 62% οι άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα την τελευταία τριετία
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Μέχρι τις 12 Μαΐου οι αιτήσεις
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα
Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις