Οικονομία

ΕΝΦΙΑ ο μεγάλος δολοφόνος των εργαζομένων και της οικονομίας

Ο ΕΝΦΙΑ δολοφονεί την οικονομία και τους εργαζόμενους. Ο καταστροφικός αυτός φόρος που ξεκίνησε από τον ΕΕΤΗΔΕ έστειλε στην ανεργία το 55,5% των εργαζομένων στην οικοδομή, η οποία βυθίστηκε στα τάρταρα συμπαρασύροντας πάνω από 400 κλάδους οικονομικής δραστηριότητας που συνδέονται ευθέως ή εμμέσως με αυτή.

Οι ανιστόρητες και βλακώδεις οικονομικά αποφάσεις υπερφορολόγησης της οικοδομής είναι η μεγαλύτερη αιτία, ενδεχομένως μεγαλύτερη και από το Grexit, που προκάλεσαν τη βαθύτερη ύφεση σε οικονομία σε καιρό ειρήνης.

Οι ανερμάτιστες πολιτικές των κυβερνήσεων Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά σε συνδυασμό με τα εγκληματικά λάθη της τρόικας, τα οποία ομολογήθηκαν με μία αβάσταχτη ελαφρότητα λες και επρόκειτο γαι κάτι ασήμαντο, βύθισαν τη χώρα στο σημείο μηδέν, ρήμαξαν τις ζωές εκατομμυρίων πολιτών και το χειρότερο έσβησαν την ελπίδα από την καθημερινότητα των Ελλήνων.

Ε, λοιπόν η παρούσα κυβέρνηση οφείλει πρωτίστως να βάλει ένα τέλος στο σπιράλ της απελπισίας. Μόνο αν ξαναφέρει την αισιοδοξία, μόνο αν απελευθερώσει τη δημιουργικότητα των Ελλήνων, μόνο αν στείλει στον αγύριστο την υπερφορολόγηση, μόνο αν βάλει μπρος την οικονομική μηχανή, μπορεί να ελπίζει ότι μπορεί να ξανακερδίσει τους πολίτες.

Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις είναι αποκαλυπτικές. Η ρευστότητα που παρατηρείται στην κοινωνία, δεν χρειάζεται πολλά πράγματα για να μετατραπεί σε αστάθεια και στη συνέχεια σε απαξίωση των πολιτικών δυνάμεων και της πολιτικής. Ανοίγοντας μία παρένθεση να επισημάνουμε πως αν ο κύριος Μητσοτάκης νομίζει πως το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει το λαό είναι η παραπομπή Βαρουφάκη στο ειδικό δικαστήριο πλανάται πλάνην οικτράν.

Διόρθωση της φορολογίας θέλει ο λαός με πρώτο και καλύτερο τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, που θα κινήσει την ατμομηχανή της οικοδομής και θα φέρει στα δημόσια ταμεία πολύ περισσότερα έσοδα, τόσο από την κατασκευή όσο και από τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν. Οι αρμόδιοι ας ρίξουν μία ματιά στα προ κρίσης έσοδα του Δημοσίου από την οικοδομή και θα αντιληφθούν πόσο μεγάλο έγκλημα έχει διαπραχθεί με τον ανιστόρητο αυτό φόρο.

Και λέμε ανιστόρητο γιατί η φορολογία για να είναι δίκαιη και οικονομικά ορθή οφείλει να είναι προσαρμοσμένη στις δομές της οικονομίας, στα πρότυπα και τις αξίες κάθε κοινωνίας και όχι να αντιγράφεται τυφλά από κάποιες άλλες χώρες. Ο φορολογικός τυφλοσούρτης είναι η συνταγή της αποτυχίας και της καταστροφής. Μεγαλύτερη απόδειξη από τον εγκληματικό ΕΝΦΙΑ δεν υπάρχει. Όχι μόνο για την υπερφορολόγηση των πολιτών, αλλά πρωτίστως για την καταστροφή ενός παραδοσιακά ενεργητικού, επενδυτικού και εργασιοδημιουργού χώρου.

Τα υπόλοιπα περί φορολογικής δικαιοσύνης και προσαρμογής σε ευρωπαϊκά πρότυπα δεν είναι παρά ανιστόρητα φληναφήματα κολλημένων τεχνοκρατών που δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι περισσότερες περικοπές Οκτωβρίου εδώ και δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ λόγω τεχνητής νοημοσύνης και περικοπών δαπανών
Οι αμερικανικές εταιρείες, ανακοίνωσαν 153.074 περικοπές θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα, σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και οφείλονται στους τομείς της τεχνολογίας και της αποθήκευσης
Xρηματοοικονομικά γραφήματα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης