που σπάνε τους κωδικούς και κάνουν… δωρεάν τηλέφωνα χρεώνοντας όμως με τεράστια ποσά τις εταιρείες.
Τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες και οι επιχειήσεις;
1. Να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή του τηλεφωνικού τους κέντρου/συστήματος προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι το λογισμικό που χρησιμοποιούν έχει ενημερωθεί με τις τελευταίες αναβαθμίσεις και ότι εφαρμόζονται οι πλέον σύγχρονοι και αποτελεσματικοί μηχανισμοί ασφαλείας.
2.Σε περίπτωση που εντοπίσουν ασυνήθιστη αύξηση στη χρέωση του λογαριασμού τους να επικοινωνήσουν άμεσα με την τηλεφωνική εταιρεία και να ζητήσουν φραγή της εξερχόμενης κίνησης προς τους αριθμούς που εμφανίζονται να χρεώνουν με μεγάλα ποσά το λογαριασμό.
3. Καλό είναι να απευθυνθούν και με το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής.
“Χάκερς” χρεώνουν τις επιχειρήσεις με ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Υπάρχουν κενά στην ασφάλεια λέει η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και φυσικά οι πρώτοι που το εκμεταλλεύονται είναι οι “χάκερς”
Επιστροφή εκδρομέων Πάσχα: Σημειωτόν η κίνηση στην Αθηνών – Κορίνθου, ομαλή στην Αθηνών – Λαμίας
Άγιοι Ανάργυροι: «Θα κοροϊδέψουν εμένα που η κόρη μου σαπίζει στον τάφο;» – Ραγίζει καρδιές ο πατέρας της Κυριακής
Λιμάνι Πειραιά: Απαγόρευση απόπλου για το «Κρήτη ΙΙ» λόγω βλάβης στην ηλεκτρομηχανή του πλοίου
Επιστροφή εκδρομέων Πάσχα: Ουρές στα διόδια, γεμάτα πλοία και ΚΤΕΛ
Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις