Ελλάδα

Μαρέβα Γκραμπόφσκι: Το παρασκήνιο της απόφασης να αποχωρήσει από την “Zeus & Dione”

Η απόφαση της Μαρέβα Γκραμπόφσκι να αποχωρήσει από τη θέση της προέδρου της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας ρούχων, “Zeus + Δione”, δεν προκάλεσε έκπληξη στους συναδέλφους της. 

Σύμφωνα με το ένθετο περιοδικό “Secret” της εφημερίδας “Παραπολιτικά”, η ίδια προβληματιζόταν εδώ και καιρό αν έπρεπε να συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριοποίηση στην εταιρεία, καθώς απαιτεί συνεχή εγρήγορση και ενασχόληση, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να συνδυαστεί με τα καθήκοντα που έχει η εκάστοτε σύζυγος του πρωθυπουργού.

Click4more: Αποχωρεί η Μαρέβα Μητσοτάκη από την Zeus & Dione

Σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι προσωπικές και πολιτικές επιθέσεις, που έχει δεχθεί κατά καιρούς, για την επιχειρηματική της δράση. Έτσι, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι θεώρησε πως αυτή ήταν η καλύτερη απόφαση για την οικογένεια της και την εταιρεία. 

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, φίλοι και συνομιλητές της αναφέρουν ότι ήταν μία απόφαση που “ενέχει προσωπικό κόστος για την υπερκινητική Μαρέβα” καθώς η “Zeus + Δione” ήταν το “παιδί” που έφτιαξαν και μεγάλωσαν η ίδια και η φίλη και συνεργάτης της, Δήμητρα Κολοτούρα. Η ίδια φέρεται να λέει ότι δεν λυπάται, γιατί ξέρει ότι την αφήνει σε καλά χέρια. 

Πηγή: Secret – Παραπολιτικά

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Πρώτο κουδούνι την Πέμπτη για τη σχολική χρονιά – Νέα μαθήματα, μόνιμοι διορισμοί και πολλαπλό βιβλίο
Κατά τη νέα σχολική χρονιά, 2025-26, θα εφαρμοστεί ένα νέο σχέδιο για τη διδακτέα ύλη όλων των τάξεων του δημοτικού και του γυμνασίου, με στόχο να δοθεί περισσότερη ελευθερία στους εκπαιδευτικούς
Σχολικά βιβλία
Τέλη του 2029 ολοκληρώνεται η γραμμή 4 του Μετρό Αθήνας – Οι νέοι σταθμοί και οι μελλοντικές επεκτάσεις
Η Νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας , ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο Τμήμα Α’ «Άλσος Βεΐκου-Γουδή», μιας και στον σχεδιασμό προβλέπεται η επέκτασή της και σε άλλες περιοχές
Το Μετρό της Αθήνας