Ελλάδα

ΟΣΕ: Κανένας κίνδυνος για τους επιβάτες του Προαστιακού που μπήκε στο Μετρό – «Ο μηχανοδηγός παραβίασε φωτοσήματα»

Κανένας κίνδυνος για τους επιβάτες δεν υπήρξε από το περιστατικό όπου τρένο του Προαστιακού μπήκε στις γραμμές του Μετρό σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΟΣΕ.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ το τρένο του Προαστιακού κινήθηκε σε σηματοτεχνικά χαραγμένη δηλαδή ασφαλή διαδρομή, που όμως δεν είχε διαπίστευση χρήσης καθόσον αφορά συρμούς του Μετρό.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας στο ραδιόφωνο, real fm, είπε πως ήταν λάθος του σταθμάρχη, ο οποίος και έχει τεθεί εκτός υπηρεσίας, ενώ υποστήριξε ότι ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, τα οποία του έλεγαν ότι μπαίνει σε γραμμή του Μετρό. 

Η ανακοίνωσή του ΟΣΕ αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου περί ώρας 17:44 η αμαξοστοιχία 4245 που εκτελούσε το δρομολόγιο ΚΑΝΤΖΑ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ του προαστιακού, κατευθύνθηκε προς την είσοδο της γραμμής 3 της ΣΤΑΣΥ. Η διαδρομή οφείλεται σε σφάλμα χάραξης του Ρυθμιστή Κυκλοφορίας του ΣΚΑ».

Για το συμβάν αυτό επισημαίνονται τα ακόλουθα:

1. Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και γι’ αυτούς του Μετρό. Ο εν λόγω συρμός κινήθηκε σε σηματοτεχνικά χαραγμένη (δηλαδή ασφαλή διαδρομή), που όμως δεν είχε διαπίστευση χρήσης καθόσον αφορά συρμούς του Μετρό.

2. Η κίνηση τόσο του εν λόγω συρμού, όσο και των υπολοίπων γίνεται με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση που λειτουργούν κανονικά από το 2004.

3. Τόσο οι συρμοί του προαστιακού, όσο και αυτοί του μετρό έχουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα, που συνεπάγεται την απόλυτη συμβατότητα περιτυπωμάτων, άρα ακόμη και αν εισερχόταν στη γραμμή του μετρό δεν θα «σφήνωνε» στη σήραγγα, όπως υπερβολικά αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα.

4. Ο μηχανοδηγός του προαστιακού αν και είδε τα 2 φωτοσήματα των οποίων οι ενδείξεις τον προειδοποιούσαν για την είσοδό του συρμού στις γραμμές του Μετρό, εν τούτοις τα παραβίασε και τα δύο και αφού τα προσπέρασε, σταμάτησε και επικοινώνησε με το ΣΚΑ.

5. Εν συνεχεία δόθηκαν οι κατάλληλες οδηγίες παλινδρόμησης και χαράχθηκε εκ νέου η διαδρομή του κανονικού δρομολογίου.

Επιγραμματικά:

1. Όλες οι κινήσεις των συρμών γίνονται με σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση.

2. Δεν υπήρξε αντίθετη κίνηση συρμού, αλλά ενδεχόμενη κυκλοφορία μη εξουσιοδοτημένου συρμού σε γραμμή μετρό.

3. Ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, οι ενδείξεις των οποίων του έδιναν σαφή προειδοποίηση για πιθανή είσοδο σε μη εξουσιοδοτημένη τροχιά.

4. Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας τέθηκε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση με το ερώτημα της περαιτέρω απασχόλησής του σε θέση ρυθμιστή κυκλοφορίας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τα αυστηρά πρωτόκολλα δεν μπορούν να μηδενίσουν το ρίσκο από σπέρμα δότη – Τα κενά στους ελέγχους και οι κίνδυνοι
Οι συνηθισμένες εξετάσεις DNA δεν έχουν την ευαισθησία να ανιχνεύσουν τη συγκεκριμένη παραλλαγή στο TP53 που βρέθηκε να έχει ο δότης από τη Δανία που έδωσε σπέρμα και στην Ελλάδα
Γονιμοποίηση
Αγωνία για 11 οικογένειες στην Ελλάδα που έχουν αποκτήσει παιδιά από τον Δανό δότη - «Εξακολουθούμε να παίρνουμε σπέρμα δοτών από τη Δανία»
Πλημμελείς οι έλεγχοι των δοτών γενετικού υλικού πανευρωπαϊκά - Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια θεαματική αύξηση της ζήτησης για σπέρμα δότη από γυναίκες στην Ελλάδα
Σπέρμα
ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι παράνομες επιδοτήσεις 1,7 εκατ. ευρώ και οι 15 συλλήψεις – Ο «εγκέφαλος» του κυκλώματος δήλωνε χωράφια ακόμα και νεκρών
Αρχηγός της οργάνωσης φέρεται ότι είναι ο γνωστός αγροτοσυνδικαλιστής Μύρων Χιλετζάκης - Κομβικό ρόλο φέρεται ότι είχαν ο λογιστής Γιώργος Λαμπράκης, αλλά και η σύζυγός του, δικηγόρος Χρυσάνθη Κουτάντου
ΟΠΕΚΕΠΕ 13