Ελλάδα

Τι ισχύει με τα ποδήλατα και τα πατίνια στο μετρό Θεσσαλονίκης

Πώς πρέπει να μεταφέρονται τα συμβατικά ποδήλατα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΗΕΜΑ

Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι πλέον πραγματικότητα από τα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, και έτσι, κάτοικοι και επισκέπτες της συμπρωτεύουσας έχουν στην διάθεσή τους ένα μέσο σταθερής τροχιάς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις στον κεντρικό άξονα της πόλης.

Το μήκος της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης είναι 9,6 χιλ. με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς, ενώ η διάρκεια ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων στους 13 σταθμούς, είναι 17 λεπτά.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη ΤΗΕΜΑ (Ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού για την λειτουργία και συντήρηση του δικτύου Μετρό Θεσσαλονίκης) υπάρχουν ορισμένες οδηγίες προς το επιβατικό κοινό, αναφορικά με τα ποδήλατα και τα πατίνια. 

Πώς πρέπει να μεταφέρονται τα ποδήλατα

Σύμφωνα με τη THEMA, οι οδηγίες για τη μεταφορά των συμβατικών ποδηλάτων στο μετρό είναι οι εξής:

  • Η μεταφορά ποδηλάτου επιτρέπεται με ευθύνη του επιβάτη και κατά την κρίση του εντεταλμένου προσωπικού της THEMA, ανάλογα με τις συνθήκες πληρότητας του συρμού και την ασφάλεια των επιβατών.
  • Επιτρέπονται μέχρι 2 συμβατικά ποδήλατα ανά συρμό και η είσοδός τους γίνεται από την τελευταία θύρα.
  • Οι κάτοχοι των μεταφερόμενων ποδηλάτων κυκλοφορούν πεζοί στους σταθμούς.
  • Επιτρέπεται η χρήση μόνο των ανελκυστήρων, ενώ απαγορεύεται η χρήση των κυλιόμενων κλιμάκων.
  • Οι κάτοχοι των μεταφερόμενων ποδηλάτων βρίσκονται κοντά στο ποδήλατό τους και μεριμνούν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.
  • Οι κάτοχοι των μεταφερόμενων ποδηλάτων τα τοποθετούν στους ελεύθερους χώρους των συρμών, εκτός των διαδρόμων και των σημείων εισόδου/εξόδου των επιβατών, ώστε να μην διακυβεύεται η ασφαλής μετακίνηση των υπόλοιπων επιβατών.
  • Στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού υπάρχει ειδική θέση για την μεταφορά οχημάτων που εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, τους συνοδούς παιδικών καροτσιών και τους χρήστες ποδηλάτων.
  • Οι κάτοχοι των μεταφερόμενων ποδηλάτων δίνουν προτεραιότητα σε άτομα με αναπηρία και σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα, σε ηλικιωμένους και γενικά σε άτομα που έχουν ανάγκη ιδιαίτερης προσοχής και δεν παρεμποδίζουν την πρόσβαση αυτών στους σταθμούς και στους συρμούς.
  • Η μεταφορά ηλεκτρικών ποδηλάτων και ηλεκτροκίνητων πατινιών (e-scooters) δεν επιτρέπεται.

ΔΕΝ επιτρέπεται η μεταφορά συμβατικών ποδηλάτων:

  • Κατά τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής αθλητικών και άλλων εκδηλώσεων κοντά στους σταθμούς του Μετρό.
  • Σε περιπτώσεις μεγάλης επιβατικής κίνησης και πληρότητας των συρμών.
  • Σε περιπτώσεις που το Προσωπικό της THEMA κρίνει ότι οι συνθήκες εντός του συρμού δεν επιτρέπουν την επιβίβαση ενός επιβάτη με συμβατικό ποδήλατο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Τύμπανα» πολέμου στην Ευρώπη: Πώς αντιδρούν οι Έλληνες στο ενδεχόμενο μίας σύρραξης
Με φόντο τον καταστροφικό πόλεμο στην Ουκρανία και τις προειδοποιήσεις ξένων και Ελλήνων αξιωματούχων, το ενδεχόμενο να ξεσπάσει και νέος πόλεμος στην Ευρώπη, τρομοκρατεί τους Έλληνες
Στρατιώτες
Κωνσταντίνος Ανεστίδης: «”Λάσπη” όσα λέγονται – Αν ήμουν παράνομος γιατί μου μπήκαν χρήματα στις 17 Δεκεμβρίου;»
Νέες δηλώσεις από τον αγροτοσυνδικαλιστή των Μαλγάρων που ελέγχεται για επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ ύψους 122.000 ευρώ - «Είναι όλα ιδιόκτητα και δεν υπάρχει κάτι να κρύψω», ανέφερε
Κώστας Ανεστίδης
Ανυποχώρητοι οι αγρότες στα μπλόκα: Κλείνουν σήμερα τις σήραγγες των Τεμπών για τα φορτηγά – Τι θα γίνει τις μέρες των Χριστουγέννων
Την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, αναμένεται να παρατάξουν τα τρακτέρ τους στον κόμβο της Νίκαιας, με σκοπό τη διευκόλυνση των εκδρομέων
Μπλόκα αγροτών
Ανανεώθηκε πριν 31 λεπτά
15
Έπιασαν «δουλειά» οι «έξυπνες» κάμερες της Τροχαίας στην Αττική: Πάνω από 2.500 παραβάσεις σε μόλις 4 ημέρες
Τα 8 σημεία στα οποία λειτουργούν πιλοτικά οι μοναδικές κάμερες AI, περιλαμβάνουν το Δήμο Αθηναίων, τον Δήμο Αγίας Παρασκευής καθώς και περιοχές όπως η Ραφήνα και η Καλλιθέα
Κάμερα στη Συγγρού 43