Επιχειρήσεις

H&M: Νέο μοντέλο λειτουργίας στα καταστήματα – Ξεκινούν από Αθήνα και Πειραιά

Το πλήρως ανανεωμένο κατάστημα στην Ερμού ανοίγει πάλι σήμερα, ενώ το αντίστοιχο κατάστημα στον Πειραιά ακολουθεί στις 4 Ιουλίου

Με δύο ανακαινισμένα καταστήματα, σε Ερμού και Πειραιά, ξεκινά η H&M την εφαρμογή ενός διαφορετικού μοντέλου λειτουργίας, το οποίο ενσωματώνει σε έναν ενιαίο χώρο όλες τις συλλογές του brand – από ανδρικά και γυναικεία, μέχρι παιδικά και είδη σπιτιού, όπως ανακοίνωσαν χθες (26.6.2025) στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ξενάγησης στο νέο κατάστημα του Ομίλου μόδας στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, το flagship κατάστημα της H&M στην Ερμού ανοίγει και πάλι σήμερα (27.6.2025), ενώ το πλήρως ανανεωμένο κατάστημα στον Πειραιά ακολουθεί στις 4 Ιουλίου.

«Οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τον τοπικό χαρακτήρα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, στους οποίους ο καθένας μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του μέσα από τη μόδα και να απολαμβάνει μια μοντέρνα, άνετη αγοραστική εμπειρία», δήλωσε ο Υπεύθυνος Πωλήσεων της εταιρείας στην ελληνική αγορά, Τόμας Εστράνι (Thomas Estrany).

Το νέο πρότυπο καταστημάτων έχει ήδη εφαρμοστεί πιλοτικά σε σημαντικές πόλεις για την μόδα ανά τον κόσμο όπως την νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Μιλάνο, το Λονδίνο, και τώρα έρχεται επίσημα παγκοσμίως στην Ελλάδα και αμέσως μετά στη Μαδρίτη, τοποθετώντας την Αθήνα στο επίκεντρο της μόδας για την H&M.

Ανάλογα με την πορεία του λανσαρίσματος του νέου μοντέλου καταστημάτων, η εταιρεία θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα διαμορφωθούν και τα υπόλοιπα καταστήματα του δικτύου τα επόμενα χρόνια.

Συνεχίζονται οι ανακαινίσεις στην Αττική

Το πλάνο αναδιαμόρφωσης έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή, με την αρχή να γίνεται στην Αττική, όπου η H&M διαθέτει 14 καταστήματα. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν ανακαινιστεί 7 από αυτά (Ερμού, Πειραιάς, Γλυφάδα, Νέα Ιωνία, Σπάτα, River West, Χαλάνδρι), ενώ μέχρι το 2026 αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα, με βάση το νέο πρότυπο.

Η προσέγγιση “family store” δεν αφορά μόνο νέα σημεία, αλλά προβλέπεται να εφαρμοστεί σταδιακά σε ολόκληρο το δίκτυο της εταιρείας, εντός και εκτός Ελλάδας.

Όσον αφορά τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχουν ήδη ανακαινιστεί 12 καταστήματα της H&M, ενώ για το 2025 προβλέπονται ακόμη 25 έργα. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και το νέο κατάστημα στο Σεράγεβο, καθώς και δύο ακόμη εγκαταστάσεις σε χώρες των Βαλκανίων, που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Το flagship κατάστημα στην Ερμού

Στην καρδιά της Αθήνας, το εμβληματικό κατάστημα H&M στην Ερμού, συνολικής επιφάνειας 4.000 τ.μ. και 2.356 τ.μ. εμπορικού χώρου, επανασυστήνεται στο κοινό με έξυπνες υπηρεσίες όπως Click & Collect, αυτόματα lockers, έξυπνα δοκιμαστήρια, ψηφιακές οθόνες και λεπτομέρειες που διατηρούν τον ιστορικό του χαρακτήρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι επιλέχθηκε η Ελλάδα για να γίνει ο πρώτος σταθμός της στρατηγικής αλλαγής, καθώς η ελληνική αγορά κατέγραψε υψηλές επιδόσεις σε τζίρο και επισκεψιμότητα.

Στην περίοδο αιχμής, το κατάστημα απασχολεί γύρω στους 100-120 εργαζόμενους και θα παραμένει ανοιχτό και τις Κυριακές της τουριστικής περιόδου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Το ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ εγκαινιάζει μια νέα εποχή επικοινωνίας με σειρά podcast
Με το podcast, το ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως ηγέτη στην ιδιωτική εκπαίδευση, προσφέροντας περιεχόμενο που εμπνέει, ενημερώνει και ανοίγει νέους δρόμους για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς
Ο μαθηματικός, ιδρυτής και Πρόεδρος του Ομίλου Φροντιστηρίων Διακρότημα Θοδωρής Καλαιτζίδης, μαζί με την φιλόλογο και επικεφαλής της Ακαδημαϊκής Ομάδας Ειρήνη Σαραντίτη
Από την κατοχύρωση τίτλων Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, στην αλυσίδα αξιοποίησης και εμπορικής ωρίμανσής τους….η στρατηγική μετεξέλιξη του Οργανισμού
Από τη Γιούλη Παπαποστόλου Η εμπορική αξιοποίηση της Βιομηχανικής και, ευρύτερα, της Διανοητικής Ιδιοκτησίας αποτελεί θεμελιώδη...
Group Team of businesspeople man and woman Meeting Conference Discussion various topic Corporate Concept in office